  • 1. Data: 2010-04-22 15:49:30
    Temat: Orange - podwyzka ceny 1000 minut
    Od: "onet" <m...@o...pl>

    Witam, skubane Orage podnosi od piątku cenę pakietu 1000 minut dla prepaidów
    o 66 % - z 6 na 10 zł. Kij im w d...

  • 2. Data: 2010-04-22 18:13:40
    Temat: Re: Orange - podwyzka ceny 1000 minut
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Rzecznik TP na blogu przyznał: To żaden dyshonor przyznać, że na
    niektórych BTS-ach zaczęły nam mrugać czerwone diody i technika biła na
    alarm. Klęska urodzaju i ruch na poziomie świątecznym nie pierwszy raz
    przyhamowały świetne pomysły marketingowców. Udało się jednak z IT
    wywalczyć pozostawienie pakietu, który moim zdaniem dalej będzie bardzo
    atrakcyjny dla lubiących sobie pogadać.

    To ja nie wiem po co handlowcy starają się o nowych klientów, po to aby im
    lampki czerwone mrugały? :P
    I biedni marketingowcy, tak się starali, a tu prawie przyczynili się do
    awarii całego systemu Orange.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-04-22 18:45:51
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 17:49:30 +0200, onet napisał(a):

    > Witam, skubane Orage podnosi od piątku cenę pakietu 1000 minut dla prepaidów
    > o 66 % - z 6 na 10 zł. Kij im w d...

    Czyli minimum 35 minut w dwa tygodnie aby to miało sens, z drugiej strony
    jest to ukryty aboament,

    POPieprzone to wszystko

    Żabojady go home

  • 4. Data: 2010-04-22 20:46:03
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-04-22 20:13, Piotr M pisze:
> [...]
    > przyhamowały świetne pomysły marketingowców. Udało się jednak z IT
    > wywalczyć pozostawienie pakietu, który moim zdaniem dalej będzie bardzo

    oo fuck :D gosc chcial sie wytlumaczyc, a pograzyl sie jeszcze bardziej:)

  • 5. Data: 2010-04-24 09:45:35
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
[...]

    AUPU w prepaidzie zwiększyło im się z 80 do 87 min w pierwszym kwartale.
    Okres w którym obowiązywała promocja to 33% kwartału więc 7 min/m-c (w
    przybliżeniu)
    wywala sieć oranza LOL . A flugają na jakość sieci playa :->>>