eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOrange nowa jakość ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 11. Data: 2011-07-11 20:45:30
    Temat: Re: Orange nowa jakość ?
    Od: z <z...@g...pl>

    Marzena pisze:

    > Dokładnie. Od strony prawnej byłam przegrana. A u nas normą niestety
    > jest to, że "operator ma zawsze rację".
    > Mój przypadek odbiega od tej normy i dlatego go nagłośniłam. Czy nie tak
    > powinno być u każdego operatora?

    Jesteś w mylnym błędzie :-)
    Normą jest że operator nie daje Ci podstępnie do podpisania
    niekorzystnej umowy. Myślisz że to przez błąd, bałagan przypadek?
    Marketingowcy jak zawsze podliczyli rachunek zysków i strat. Część osób
    będzie reklamowała, część machnie ręką bo przecież i tak nie wygra albo
    będzie się wstydziła takiego wmanewrowania a część nawet tego nie zauważy.

    Dajemy sobie wmawiać jak lemingi co jest normą przez tych żałosnych
    "cfaniaczków z pod budki z piwem" bo na miano biznesmenów nie zasługują.

    z

    PS. Wypisz wymaluj wprowadzenie w błąd w celu niekorzystnego
    rozporządzenia mieniem a tu już nie wystarczy się wycofać i powiedzieć
    przepraszam czy wykazać dobroduszność. Tu trzeba ponieść konsekwencje
    prawne.


  • 12. Data: 2011-07-12 04:06:36
    Temat: Re: Orange nowa jakość ?
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>


    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ivfndd$2e8$1@inews.gazeta.pl...

    > Jesteś w mylnym błędzie :-)
    > Normą jest że operator nie daje Ci podstępnie do podpisania niekorzystnej
    > umowy. Myślisz że to przez błąd, bałagan przypadek?
    > Marketingowcy jak zawsze podliczyli rachunek zysków i strat. Część osób
    > będzie reklamowała, część machnie ręką bo przecież i tak nie wygra albo
    > będzie się wstydziła takiego wmanewrowania a część nawet tego nie zauważy.
    >
    > Dajemy sobie wmawiać jak lemingi co jest normą przez tych żałosnych
    > "cfaniaczków z pod budki z piwem" bo na miano biznesmenów nie zasługują.
    >
    > z
    >
    > PS. Wypisz wymaluj wprowadzenie w błąd w celu niekorzystnego
    > rozporządzenia mieniem a tu już nie wystarczy się wycofać i powiedzieć
    > przepraszam czy wykazać dobroduszność. Tu trzeba ponieść konsekwencje
    > prawne.

    Owszem, masz rację. Tylko jak udowodniłabym przebieg rozmowy? Nie nagrywałam
    jej. Przede wszystkim jednak - zachowałam sie kompletna idiotka podpisując
    umowe i wręczając ja kurierowi. Tu już trudno się tłumaczyć, że nie
    widziałam co podpisuję.
    Ta nasza "norma" jest fatalna i z pewnością odbiega od standardów, ale jest,
    niestety. Gdy dostałam SMS-a z wysokością faktury, obiecałam siebie, że co
    miesiąc płacąc rachunek - będę umieszczać na blogu notkę ostrzegającą
    innych. Po uznaniu reklamacji napisałam o tym dlatego, żeby z jednej strony
    ostrzec, ale z drugiej strony dlatego, żeby pokazać, że zbliżanie się do
    standardów cywilizowanego świata też może się opłacać.

    marzatela
    --------------------------------
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: