  • 1. Data: 2011-07-04 19:36:13
    Temat: Nowy Play Online na Kartę All Inclusive
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    Tu jeszcze nie było.

    Nowy Play Online na Kartę All Inclusive

    7. lipca wchodzi na rynek nowa oferta mobilnego Internetu sieci Play:
    Play Online na Kartę All Inclusive. Jeden megabajt kosztuje teraz 3,41
    gr.

    W ramach nowej oferty klienci łączyć mogą się w cenie 1 gr za każde
    300 kB danych, a w zależności od wielkości doładowania dodatkowo mają
    do dyspozycji bonusowe pakiety danych.

    Obecni klienci mogą przejść do nowej oferty Play Online na Kartę
    wpisując kod *163# i zatwierdzając go zieloną słuchawką.

    Klienci będą mogli poza tym skorzystać z dwóch nowych usług
    dodatkowych:
    o Nocny transfer - nielimitowana transmisja danych od 00:00 do 9:00 -
    30 dni za 10 zł
    o Wyższa prędkość - transmisja danych do 4 Mb/s zamiast 1 Mb/s - 30
    dni za 10 zł

    W ofercie dostępne są dwa zestawy startowe: za 9 zł z 300 MB na start
    i za 19 zł z 1 GB danych na start. A także limitowany zestaw za 129 zł
    ze starterem 1 GB i modemem "4G Ready".

    Prawie 40% klientów Play Online All Inclusive aktywnie korzysta z
    usługi Nocny Transfer. Od wprowadzenia tej oferty, klienci ściągnęli
    nocą ponad 600 TB danych. Statystyczny klient korzystający z Nocnego
    Transferu pobiera trzykrotnie więcej danych niż klient bez tej usługi.

    Play Online dostępny jest w obrębie nadajników własnych P4. Na koniec
    kwietnia pokrywały one zasięgiem ponad 60% terytorium kraju i ponad
    80% populacji.
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=22081

    http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2902
    2&link=Nowy,Play,Online,na,,Kart%C4%99,All,Inclusive
    ,-,wszystkie,informacje,o,ofercie

  • 2. Data: 2011-07-05 07:07:16
    Temat: Re: Nowy Play Online na Kartę All Inclusive
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-04 21:36, sunwick pisze:
> [...]
    >
    > 7. lipca wchodzi na rynek nowa oferta mobilnego Internetu sieci Play:
    > Play Online na Kartę All Inclusive. Jeden megabajt kosztuje teraz 3,41
    [...]

    Ofertę "kładzie" krótki termin ważności doładowań, np. za 50 zł tylko 60
    dni. Za 25 zł na miesiąc, to już się zaczynają abonamenty.

  • 3. Data: 2011-07-05 08:23:19
    Od: margonos52 <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-05 09:07, mirekc pisze:
    > np. za 50 zł tylko 60 dni. Za 25 zł na miesiąc, to już się zaczynają
    > abonamenty.

    Nie przesadzajmy, to jest oferta typowo internetowa i 25 zł na miesiąc
    to nie jest zbyt dużo, o ile doładowania będą przedłużać ważność konta
    oraz bonusów. Poza tym - abonament zawsze jest korzystniejszy, tylko nie
    każdy chce lub może wiązać się umowami - tutaj mamy pełną wolność i np.
    po wakacjach można wrzucić kartę SIM do klozetu i spuścić wodę jak nam
    się znudzi ;) (Oczywiście nie polecam, bo to nieekologiczne)

    Tak czy inaczej oferta wprowadza nową jakość w pre-paidzie, to pierwsza
    oferta na kartę z nielimitowanym transferem w nocy, co prawda za
    dopłatą, ale do tej pory i tak te środki praktycznie przepadały.

  • 4. Data: 2011-07-05 09:40:55
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    > Obecni klienci mogą przejść do nowej oferty Play Online na Kartę
    > wpisując kod *163# i zatwierdzając go zieloną słuchawką.

    przestrzegam przed jakąkolwiek zmianą jakiejkolwiek usługi w play
    użytkowników przed dokładnym przeczytaniem regulaminu danej usługi.
    Niestety po tygodniu korzystania z play (przejscie z abonamentu orange
    na karte play) zdałem sobie sprawe z faktu ze siec robi praktycznie
    wszystko by pozbawić uzytkowników nabyrtych pakietów, minut, sms itp.
    spraw praktycznie zawsze przy jakiejkolwiek zmianie usług do których
    czesto zachecaja. Oferta jest pewnie dobra ale zawsze trzeba mieć
    ograniczone zaufanie do nich mając na uwadze fakt, że nic nam nie chca
    dac a w wprost przeciwnie, chcą okraść z nabytych pakietów.

    To tak na marginesie.

    --
    z magazynem</a>

  • 5. Data: 2011-07-05 12:44:50
    Od: margonos52 <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-05 11:40, Pendrive pisze:

> [...]
    > ograniczone zaufanie do nich mając na uwadze fakt, że nic nam nie chca
    > dac a w wprost przeciwnie, chcą okraść z nabytych pakietów.

    To akurat szczera prawda, chociaż u innych też nie jest wiele lepiej. W
    przypadku tej oferty Play Online na blogu rzecznik pisze, że niby nic
    nie przepadnie, ale bez regulaminu trudno to potwierdzić. Osobną sprawą
    jest ich BOK, z którego korzystać w zasadzie nie warto, bo nic
    sensownego się nie dowiemy. Ewentualne reklamacje tylko przez internet
    lub pisemnie, zawsze ze słowem "reklamacja" na początku.