eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Orange nowa jakość ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2011-07-05 11:43:52
    Temat: Orange nowa jakość ?
    Od: z <z...@g...pl>

    "Jest Pan naszym stałym długoletnim klientem i dlatego proponujemy
    mniejszą stawkę za min. więcej minut dostępnych abonamencie + prezenty.
    Umowy nie trzeba przedłużać ani więcej kasy nie trzeba wydawać.
    Wieczory i weekendy też zostają w tej samej cenie."

    Do tej po dzwonili do mnie z bzdurami o ubezpieczeniu tel. o darmowym
    numerze w orange za x zł/mies. i takie tam bzdury żeby tylko więcej kasy
    wyrwać.
    Abonament dobrałem sobie optymalnie i nie zamierzam wydać więcej ani
    złotówki. Mam to tradycyjnie olać czy faktycznie operatorowi zależy nie
    tylko na dojeniu mnie :-) Bo jakość połączeń ostatnio nędzna.

    z


  • 2. Data: 2011-07-05 12:48:18
    Temat: Re: Orange nowa jakość ?
    Od: margonos52 <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-05 13:43, z pisze:
    > Do tej po dzwonili do mnie z bzdurami o ubezpieczeniu tel. o darmowym
    > numerze w orange za x zł/mies. i takie tam bzdury żeby tylko więcej kasy
    > wyrwać.

    Ale skoro nic nie musisz robić to gdzie jest problem ? Jak dają, to bierz.


  • 3. Data: 2011-07-05 18:36:48
    Temat: Re: Orange nowa jakość ?
    Od: z <...@w...pl>

    W dniu 05.07.2011 14:48, margonos52 pisze:

    > Ale skoro nic nie musisz robić to gdzie jest problem ? Jak dają, to bierz.

    Muszę udać się (bo tak bezpieczniej) do salonu. Przeczytać wszystko co
    dokładnie wysmarowali w umowie bo to ma być nowy-inny plan taryfowy i
    szukać drobnych druczków :-)
    Chciałbym się pozytywnie zdziwić ale za dużo mam złych doświadczeń żeby
    tak po prostu uwierzyć w to co mi "ładna pani z infolinii" mówi
    Wiem... marudzę :-)

    z


  • 4. Data: 2011-07-05 20:50:37
    Temat: Re: Orange nowa jakość ?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>


    > Chciałbym się pozytywnie zdziwić ale za dużo mam złych doświadczeń żeby
    > tak po prostu uwierzyć w to co mi "ładna pani z infolinii" mówi
    > Wiem... marudzę :-)

    Ja miałem z O. tak samo. Obiecywali, ale jak przyszło co do czego to
    zostałem oszukany*, więc współpracę zakończyłem.
    Tak było około rok temu. Teraz widzę, że wreszcie zauważyli ile osób
    odeszło z sieci i w końcu zaczęli myśleć jak ich zatrzymać. Późno, ale
    zawsze coś.
    W każdym razie nie ufaj w żadne słowo niepisane. Czytaj i jeszcze raz
    czytaj!

    __
    Irek.N.
    * umowa wygasła, a ja przez 3 miechy (słabo się starałem bo czasu nie
    było) szukałem nowego planu dla siebie. W końcu zaproponowano mi coś
    sensownego, ale jak dokumenty na stole wylądowały, to okazało się że to
    nowy numer, a rozmawiałem że koniecznie zostaję przy starym. Myśleli że
    nie zauważę? Straciłem tylko czas i zaufanie.


  • 5. Data: 2011-07-06 22:27:34
    Temat: Re: Orange nowa jakość ?
    Od: z <z...@g...pl>


    Zaszedłem do punktu po drodze i dowiedziałem się że "dzwonią i namawiają
    na zmianę z 50 zł na 55zł :-)
    Żeby dowiedzieć się jaki mam numer abonencki albo go zmienic (po cho...
    to wprowadzili) muszę przejechać pół miasta bo są tylko 3 takie miejsca
    w Lublinie. Podobno można to zrobić meilowo tylko że to nie działa.
    Ech szkoda gadać...

    z


  • 6. Data: 2011-07-10 12:49:07
    Temat: Re: Orange nowa jakość ?
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>


    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iv2ngn$qpt$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Żeby dowiedzieć się jaki mam numer abonencki albo go zmienic (po cho... to
    > wprowadzili) muszę przejechać pół miasta bo są tylko 3 takie miejsca w
    > Lublinie. Podobno można to zrobić meilowo tylko że to nie działa.
    (...)

    Numer abonencki powinien byc wpisany w umowie. W salonie mozna go zmienić na
    inny.

    A jeśli chodzi o cudowne oferty proponowane przez infolinię - to lepiej
    uważać. Ja się ostatnio nacięłam, choć jeszcze jestem w szoku, gdyż uznano
    mi reklamację. Może faktycznie idzie nowe?
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl/2011/06/Satysfakc
    ja-klienta-Orange.html

    marzatela
    ---------------------
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl


  • 7. Data: 2011-07-10 19:49:42
    Temat: Re: Orange nowa jakość ?
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-07-05 22:50, Irek N. pisze:
    > Tak było około rok temu. Teraz widzę, że wreszcie zauważyli ile osób
    > odeszło z sieci i w końcu zaczęli myśleć jak ich zatrzymać. Późno, ale
    > zawsze coś.
    :) nie zaczęli myśleć, nie zaczęli
    Dali pracownikom dwa lata temu wszystkim służbowe, bo zwolnienia się
    szykowały większe i szykują. Tak TP/Orange naprawia wskaźniki:))
    Połowa pracowników te numery zostawia po odejściu na jakiś czas
    przynajmniej.
    --



  • 8. Data: 2011-07-11 15:26:50
    Temat: Re: Orange nowa jakość ?
    Od: z <z...@g...pl>

    Marzena pisze:

    > Numer abonencki powinien byc wpisany w umowie. W salonie mozna go
    > zmienić na inny.

    Racja tylko że na pierwszej umowie z przed 6 lat. Na aneksach nie ma :-(
    Upoważnionych SALONÓW jest w moim mieście aż 3 :-)

    z


  • 9. Data: 2011-07-11 15:35:36
    Temat: Re: Orange nowa jakość ?
    Od: z <z...@g...pl>

    Marzena pisze:
    > Numer abonencki powinien byc wpisany w umowie. W salonie mozna go
    > zmienić na inny.
    >
    Racja tylko że na pierwszej umowie z przed 6 lat. Na aneksach nie ma :-(
    Upoważnionych SALONÓW jest w moim mieście aż 3 :-)

    > http://mojezakupycodzienne.blox.pl/2011/06/Satysfakc
    ja-klienta-Orange.html
    Jestem pod wrażeniem. Dobry operator, dobry operator, mógł wydoić a
    tylko napędził stracha :-)

    z


  • 10. Data: 2011-07-11 18:27:57
    Temat: Re: Orange nowa jakość ?
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>


    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ivf589$3jn$1@inews.gazeta.pl...

    > Jestem pod wrażeniem. Dobry operator, dobry operator, mógł wydoić a tylko
    > napędził stracha :-)
    (...)

    Dokładnie. Od strony prawnej byłam przegrana. A u nas normą niestety jest
    to, że "operator ma zawsze rację".
    Mój przypadek odbiega od tej normy i dlatego go nagłośniłam. Czy nie tak
    powinno być u każdego operatora?

    marzatela
    -------------------------
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: