  • 1. Data: 2011-07-05 11:57:38
    Temat: Re: Era-->T-Mobile - warto?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 5 Jul 2011 13:52:47 +0200, Latet napisał(a):

    > Co zyskali, a co stracili abonenci Ery po przechrzczeniu sieci na T-Mobile?
    > Proszę o garść konkretów.

    a masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 2. Data: 2011-07-05 16:52:47
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-07-05 13:57, Waldek Godel pisze:
    > a masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?

    Masz coś debilu innego do powiedzenia?
    Nic nie wiesz, na niczym się prawie nie znasz, używasz obcych ci
    sformułowań, budujesz jakieś nieprawdziwe teorie, za to wpierdalasz się
    w prawie każdy post na kilku grupach.

    Prawda jest taka, że nie masz pojęcia jak działa współczesny telefon
    komórkowy, jak działają współczesne aplikacje w telefonie i komputerze.
    O systemach operacyjnych w komputerze już nawet nie wspominając.
    Nawet nie to, że nie chce ci się tego wyguglać.
    To jest zwyczajnie wiedza, której twój umysł zwyczajnie pojąć nie jest w
    stanie. A podobna wiedza jest oczywista dla każdego, kto kiedyś zechciał
    sobie sam komputer skręcić lub kupił w latach 80. książkę "Poznaj mój
    komputer" i zrozumiał sumator z drewna.

    Jesteś dramatycznym debilem. Wypierdalaj.
    P.

  • 3. Data: 2011-07-05 17:26:56
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" napisał w wiadomości grup

> [...]

    komputer" i zrozumiał sumator z drewna.

    Jesteś dramatycznym debilem. Wypierdalaj.

    Aleś piskorzu błysnął... LOL

  • 4. Data: 2011-07-05 17:29:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 5 Jul 2011 19:26:56 +0200, Ianus napisał(a):

    > Użytkownik "Pan Piskorz" napisał w wiadomości grup
    > Aleś piskorzu błysnął... LOL

    wyciągasz..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 5. Data: 2011-07-05 19:26:20
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-07-05 18:52, Pan Piskorz pisze:

> [...]
    > komputer" i zrozumiał sumator z drewna.
    >
    > Jesteś dramatycznym debilem. Wypierdalaj.

    WG- trochę nerwowy trol, który coś tam wie o komórkach i francuskich
    autach.

  • 6. Data: 2011-07-05 19:40:13
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-05 19:29, Waldek Godel pisze:

    > wyciągasz..

    Waldek! Zadajesz pytanie i nie chcesz wysłuchać odpowiedzi? To nie po
    chrześcijańsku.

  • 7. Data: 2011-07-05 20:06:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 05 Jul 2011 21:40:13 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Waldek! Zadajesz pytanie i nie chcesz wysłuchać odpowiedzi? To nie po
    > chrześcijańsku.

    Chcę. Ale - jak dobrze wiesz - są takie osoby, których odpowiedzi
    interesują jedynie psychiatrów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 8. Data: 2011-07-06 15:03:46
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-07-05 21:26, Diabełson wrote:

    > WG- trochę nerwowy trol, który coś tam wie o komórkach i francuskich
    > autach.

    O tobie nic nie można powiedzieć.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 9. Data: 2011-07-06 18:01:18
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-07-05 21:26, Diabełson pisze:
    > coś tam wie o komórkach

    niewiele,

    > i francuskich autach.

    być może.

    Niestety kupił sobie niedawno aparat cyfrowy (albo zamierza kupić) się
    popisuje swoim kretynizmem na grupie fotograficznej - pisze, jakby nikt
    przed nim takowego nie posiadał lub nie kupował.

    P.