eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOrange nowa jakość ?Re: Orange nowa jakość ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Marzena" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange nowa jakość ?
    Date: Tue, 12 Jul 2011 06:06:36 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <ivgh83$2ui$1@inews.gazeta.pl>
    References: <iuutdu$g5k$1@inews.gazeta.pl> <iuv16j$1rt$2@usenet.news.interia.pl>
    <iuvlm7$7p3$1@inews.gazeta.pl> <iv2ngn$qpt$1@inews.gazeta.pl>
    <ivc740$ros$1@inews.gazeta.pl> <ivf589$3jn$1@inews.gazeta.pl>
    <ivffb6$5nc$1@inews.gazeta.pl> <ivfndd$2e8$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-73-164-3.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1310443587 3026 89.73.164.3 (12 Jul 2011 04:06:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Jul 2011 04:06:27 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ivfndd$2e8$1@inews.gazeta.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: marzatela
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1013765
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ivfndd$2e8$1@inews.gazeta.pl...

    > Jesteś w mylnym błędzie :-)
    > Normą jest że operator nie daje Ci podstępnie do podpisania niekorzystnej
    > umowy. Myślisz że to przez błąd, bałagan przypadek?
    > Marketingowcy jak zawsze podliczyli rachunek zysków i strat. Część osób
    > będzie reklamowała, część machnie ręką bo przecież i tak nie wygra albo
    > będzie się wstydziła takiego wmanewrowania a część nawet tego nie zauważy.
    >
    > Dajemy sobie wmawiać jak lemingi co jest normą przez tych żałosnych
    > "cfaniaczków z pod budki z piwem" bo na miano biznesmenów nie zasługują.
    >
    > z
    >
    > PS. Wypisz wymaluj wprowadzenie w błąd w celu niekorzystnego
    > rozporządzenia mieniem a tu już nie wystarczy się wycofać i powiedzieć
    > przepraszam czy wykazać dobroduszność. Tu trzeba ponieść konsekwencje
    > prawne.

    Owszem, masz rację. Tylko jak udowodniłabym przebieg rozmowy? Nie nagrywałam
    jej. Przede wszystkim jednak - zachowałam sie kompletna idiotka podpisując
    umowe i wręczając ja kurierowi. Tu już trudno się tłumaczyć, że nie
    widziałam co podpisuję.
    Ta nasza "norma" jest fatalna i z pewnością odbiega od standardów, ale jest,
    niestety. Gdy dostałam SMS-a z wysokością faktury, obiecałam siebie, że co
    miesiąc płacąc rachunek - będę umieszczać na blogu notkę ostrzegającą
    innych. Po uznaniu reklamacji napisałam o tym dlatego, żeby z jednej strony
    ostrzec, ale z drugiej strony dlatego, żeby pokazać, że zbliżanie się do
    standardów cywilizowanego świata też może się opłacać.

    marzatela
    --------------------------------
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: