  • 1. Data: 2011-07-05 09:15:43
    Temat: Samsung New PC Studio - Pytanie.
    Od: "Counter" <n...@w...pl>

    Gdzie w tym programie mozna zmienic ustawienia polaczen? Chce wykorzystac
    moja komorke C5212 jako modem. W ustawieniach polaczen sa do wyboru gotowe
    ustawienia dla ery plusa i orange a ja korzystam z MBank Mobile gdzie jest
    inny adres serwera APN niz np dla plusa. Moja wersja programu to
    1.5.1.10064_2. Ponoc najnowsza.

  • 2. Data: 2011-07-05 09:34:57
    Temat: Re: Samsung New PC Studio - Pytanie.
    Od: "Counter" <n...@w...pl>

    Juz sobie poradzilem.

  • 3. Data: 2011-07-05 10:04:28
    Od: "Counter" <n...@w...pl>

    Ew. moze orientujecie sie czy w Firefoxie jest opcja do wolnych pol.
    internetowych? Czy lepiej zainstalowac Opere?

  • 4. Data: 2011-07-05 17:55:47
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 05-07-2011 12:04, Counter napisał/a:
    > Ew. moze orientujecie sie czy w Firefoxie jest opcja do wolnych pol.
    > internetowych?

    Nie ma. Tylko opera ma funkcję "turbo"

    --
    Cz.