  • 21. Data: 2013-11-20 19:28:10
    Temat: Re: Orange i FunTab 10.1 - pytania
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 20-11-2013 18:05, John Kołalsky pisze:
    > Przecież to tylko sposób wykonania komputera. Z reguły cienizna bo
    > ludzie więcej nie potrzebują, ale już dawno były takie tablety jak
    > Lenovo X61 Tablet a obecnie Samsung jakiśtam czy Surface Microsofta,
    > które posiadają parametry typowego komputera.

    Posiadają parametry jednostki głównej - tak bym to ujął. :)
    Dla mnie pecet musi mieć jeszcze monitor, klawiaturę no i tutaj
    charakterystyki są zdecydowanie inne.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 22. Data: 2013-11-20 19:37:13
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 20-11-2013 19:24, Zakonspirowany pisze:
    > Myślałem o tablecie, bo uważam, że zalety ma, jednak nie wydam na niego
    > tyle samo co na dobrego laptopa czy wręcz więcej.
    >
    > Masz dzieci i kupujesz im zabawki - spoko. Ale tu się rozmawia o
    > komputerach, nie o zabawkach do Angry Birds.

    PS - Jeżeli tablety z konkretnymi już parametrami nie potanieją, to
    naprawdę nie wróżę im takiej kariery jaką zrobiły laptopy (sprzedaje się
    ich zauważalnie więcej od klasycznych desktopów).

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 23. Data: 2013-11-21 06:51:32
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 19-11-2013 14:46, Yachs pisze:
    > Zastanawiam się nad skorzystaniem z usług Orange.
    > Przy umowie na 24 mies. moge miec za 240 pln (24x10 pln) tablet FunTab 10.1
    > (faktycznie jest to matryca 9,7)
    > Czy ktos ma doświadczenia z tym urządzeniem?
    > Ma to być prezent. Ma służyć głównie do internetu i ew. filmów.
    > Czy warto za takie pieniądze brać to urządzenie?
    > Byłem w 2 salonach Orange i nigdzie nie go nie mają. CZyżby był tak słabej
    > jakości, że boją się go pokazać?

    Tu pokazują, jak śmieszne są ich "prezenty":
    http://www.orange.pl/kid,4002009278,id,4003563244,ar
    ticle.html
    Oczywiście dla mało wymagających użytkowników może być to ciekawa opcja,
    ale jak dla mnie jest do niczego. :|

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 24. Data: 2013-11-21 10:25:43
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Zakonspirowany nabazgrał(a):

    > No to poczekaj jeszcze z dekadę i kup google glass. Będziesz miał
    > wyjątkowo wygodnie.

    Nie ma to nic do tematu .. zacznij pisać na temat.

    > Robiłem wielokrotnie.

    Super wygodne ... już widzę jak rozkładasz laptopa w autobusie jak jest taki
    full że trzeba dopychać żeby się drzwi zamknęły ... nie mówiąc już o tym na
    ile ci bateria starczy w laptopie.

    > No paczpan. A do spodni od garniaka nawet smartfona już trudno schować i
    > trzeba pakować do wewnętrznej kieszeni marynarki.

    Mi się jakoś mięści smartfon, nie wiem jaki masz problem z tym.

    > Nie jestem Twoim dzieckiem. Nie mam dzieci. Nie chcę dzieci. Nie grywam
    > nawet w "gierki".

    To trzep się dalej ..

    > Kup sobie karnet na siłkę i wzbogać dietę o białko i węglowodany.

    A ty wracaj na demonstrację pod tęcze ...

    > Zdecyduj się. W jednym zdaniu twierdzisz, że tablet to nie komputer. A już
    > w drugim, że producenci odchodzą od komputerów na rzecz zabawek(?).

    Bo tablet to nie komuter a jak nie znasz realiów ryku to siedz cicho bo sam
    nie wiesz co piszesz.

    > Marketingowcom pewnie śni się po nocach, że kiedyś przyjdzie taki dzień,
    > że wszyscy będą myśleć w taki sposób jak Ty. :)

    Ten dzień już dawno minął, wyjdz z jaskini ...

    > A ja mam smartfona Xperię, netbooka HP, którego już nie używam, Toshibę
    > 15,6" (za miesiąc będzie miała 2 lata) i roczną Toshibę 17,3", a do nich
    > bezprzewodowe klawiatury z myszami - Logitech i Microsoft.

    I co fajnie ci z tym ... masz też kalpiczkę z kaczyńskim w domu?

    > Myślałem o tablecie, bo uważam, że zalety ma, jednak nie wydam na niego
    > tyle samo co na dobrego laptopa czy wręcz więcej.

    To twój problem, nie stać cię to nie znaczy że coś jest złe ...

    > Masz dzieci i kupujesz im zabawki - spoko. Ale tu się rozmawia o
    > komputerach, nie o zabawkach do Angry Birds.

    Tu się rozmawia o telefonac/tabletach (choć nie poiwinno) to grupa GSM a nie
    PECET ... zmień drupę i tam pisz sobie o laptopach, komputerachg, myszkach
    czy klawiaturach TU NIE JEST TA GRUPA.

  • 25. Data: 2013-11-21 12:04:55
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 21-11-2013 10:25, Chris pisze:
    > I co fajnie ci z tym ... masz też kalpiczkę z kaczyńskim w domu?

    *plonk*

    --

  • 26. Data: 2013-11-21 12:13:22
    Od: "Chris" <c...@s...pl>