  • 1. Data: 2013-11-15 09:38:23
    Temat: Zakup Samsung Galaxy S4 - podrobki
    Od: m...@g...com

    Chciałbym zakupić samsung Galaxy GT-i9505, jako ze pojawiło się sporo podróbek
    i ciężko je rozpoznać, powiedzmy ze jakoś sobie poradzę oglądając kilka filmików na
    YT opisujących różnicę, choć przyznam, że nie jest łatwo rozpoznać
    to mam pytanie
    czy to normalne, ze kupuję S4 np.: koloru czarnego a w komplecie są białe słuchawki i
    biała ładowarka?

    tak naprawdę poznać można chyba tylko instalując oprogramowanie, które pokaże
    wskaźniki/czujniki jakie ma telefon (podróbka sporej części nie posiada) i jakiś
    program do rozdzielczości podróbka ma niższą, taką jak SIII, czy
    może jeszcze czymś się różnią?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-11-15 10:15:18
    Temat: Re: Zakup Samsung Galaxy S4 - podrobki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
> [...]
    >łatwo rozpoznać
    >to mam pytanie
    >czy to normalne, ze kupuję S4 np.: koloru czarnego a w komplecie są

    Tak ... no chyba ze i niemiecki mediamarkt ma podrobki.

    >tak naprawdę poznać można chyba tylko instalując oprogramowanie,
    >które pokaże wskaźniki/czujniki jakie ma telefon (podróbka sporej
    >części nie posiada)

    Software moze pokazac ze ma, i nawet wartosci jakies niepodejrzane
    pokazac :-)

    > i jakiś program do rozdzielczości podróbka ma niższą, taką jak SIII,
    > czy
    > może jeszcze czymś się różnią?

    Az tak to podrabiaja ?

    J.

  • 3. Data: 2013-11-15 10:44:10
    Od: m...@g...com

> [...]
    wskaźniki/czujniki jakie ma telefon (podróbka sporej części nie posiada) i jakiś
    program do rozdzielczości podróbka ma niższą, taką jak SIII, czy

    Mam nadzieję, ze nie bo jadę właśnie kupić 2szt :) za 1700zł
    a trafić na podróbkę w tej cenie to może zaboleć :)

    samsung stwierdził, ze sprawdzają takie zgłoszenia i praktycznie się nie zdarzają a
    jednak i w PL można znaleźć ogłoszenia na allegro z chin nawet za 1600zł SIV, i wiele
    filmow na YT porównawczych np.:
    https://www.youtube.com/watch?v=5nJw7HvOwxI

  • 4. Data: 2013-11-15 19:11:10
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    <m...@g...com> napisał:

    > jadę właśnie kupić 2szt :) za 1700zł

    I wróciłeś z ...?

    JoteR

  • 5. Data: 2013-11-16 19:16:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Tak ... no chyba ze i niemiecki mediamarkt ma podrobki.

    Nawet kolor słuchawek od Apple odmałpowali???? :-) Jaja.

  • 6. Data: 2013-11-17 11:16:35
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2013-11-16 19:16, Pszemol wrote:
    > "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nawet kolor słuchawek od Apple odmałpowali???? :-) Jaja.

    no nie mów, że Apple rosci sobie roszczenia do koloru białego?

    Niedługo będą powoływać do sądu innych producentów używających koloru
    białego dla swoich produktów ;)

    Nowa rodzina iPhonów za to zmałpowała kolory z Lumii :-P ;)

  • 7. Data: 2013-11-17 18:53:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:l6a523$ce5$1@dont-email.me...

    > no nie mów, że Apple rosci sobie roszczenia do koloru białego?
    >
    > Niedługo będą powoływać do sądu innych producentów używających
    > koloru białego dla swoich produktów ;)

    Akurat białe słuchawki były właśnie symbolem posiadania
    playera Apple... Niepraktyczny, rzucający się w oczy kolor...
    Inne firmy robiły właśnie coś odwrotnego: czarne, szare,
    brązowe - coś, co można lepiej ukryć i mniej się rzuca w oczy.

    Teraz Samsung małpuje Apple nie tylko w samych smartfonach
    ale już nawet biały kolor słuchawek i akcesorii zmałpowali...

  • 8. Data: 2013-11-17 21:29:05
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2013-11-17 18:53, Pszemol wrote:
> [...]
    >
    > Teraz Samsung małpuje Apple nie tylko w samych smartfonach
    > ale już nawet biały kolor słuchawek i akcesorii zmałpowali...

    biały jest teraz w modzie - i nie chodzi tylko o słuchawki - popatrz np.
    na samochody.
    Czy producencji samochodów tez malpowali Apple stosujac taki
    niepraktyczny bialy kolor (albo nabywca bialego koloru to niewatpliwie
    musi byc posaidacz produktow Apple'a)? Z tym bialym kolorem karoserii i
    powiazaniem go z produktami Apple'a - ciekawe czy jest jakas zaleznosc ;)

    Tak wiem, ze znakiem rozpoznawczym apple byly biale sluchawki - no ale
    juz bez przesady, by zarzucac innym producentom uzywanie takiego samego
    koloru.

  • 9. Data: 2013-11-19 22:10:20
    Od: K <...@...c>

    W dniu 17-11-2013 18:53, Pszemol pisze:

    > Akurat białe słuchawki były właśnie symbolem posiadania
    > playera Apple... Niepraktyczny, rzucający się w oczy kolor...

    a twoj chlopak jakie ma?

  • 10. Data: 2013-11-20 10:20:49
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-11-17 18:53, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

> [...]
    > Inne firmy robiły właśnie coś odwrotnego: czarne, szare,
    > brązowe - coś, co można lepiej ukryć i mniej się rzuca w oczy.

    Nie gadaj. Moja stara Sansa miała też białe słuchawki - lata temu. Nie
    przypisuj tego odkrycia apple.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak