  • 1. Data: 2013-11-16 19:44:56
    Temat: Skończyła mi się bateria...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    ... i nie wiem co zrobić ?

    Chodzi o 10-letnią baterię do HTC Blue Angel. Co prawda z telefonu od dawna
    nie korzystam do prowadzenia rozmów ale mam do niego stację dokującą więc
    stał sobie na biurku pokazując datę i godzinę. Miałem nadzieję, że przyjdzie
    mi do głowy jakieś ciekawe zainteresowanie, ale nie przyszło a sytuacja
    zmieniła się o tyle, że telefon zaczął się wyłączać po wyjęciu z podstawki,
    więc nie da się go już wykorzystać do niczego innego niż to stanie w
    podstawce.

    Widzę kilka możliwości:
    1. wymyślę pokazywanie jeszcze czegoś innego (wydaje mi się, że możnaby coś
    fajnego opracować np pokazywanie lokalizacji rodziny)
    2. kupię baterię za jakieś 50zł (tyko po co)
    3. sprzedam stację dokującą z telefonem lub bez a ewentualną pozostałość
    wyrzucę (rodzi się problem gdzie wywalić elektronikę i baterię)

    :-)

  • 2. Data: 2013-11-16 20:05:21
    Temat: Re: Skończyła mi się bateria...
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 16-11-2013 19:44, John Kołalsky pisze:
    > ... i nie wiem co zrobić ?

    Włóż do mikrofalówki na opcję "grill", uwiecznij kamerą co się stanie i
    wrzuć filmik na YT, a następnie tu.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2013-11-16 21:10:45
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Zakonspirowany napisał:

    > Włóż do mikrofalówki na opcję "grill", uwiecznij kamerą co się stanie i
    > wrzuć filmik na YT, a następnie tu.

    Za reklamy na YT kupi sobie nowa baterie baterii ;)

  • 4. Data: 2013-11-16 21:18:58
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 16-11-2013 21:10, Mr. Misio pisze:

    > Za reklamy na YT kupi sobie nowa baterie baterii ;)

    Ba! Nową mikrofalówkę nawet, jeżeli pod talerzem położy baterię z iPhona. ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2013-11-17 19:39:35
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com>

    > Włóż do mikrofalówki na opcję "grill", uwiecznij kamerą co się stanie i
    > wrzuć filmik na YT, a następnie tu.

    A przeżyję ?

  • 6. Data: 2013-11-17 20:17:38
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-17 19:39, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com>

    > A przeżyję ?

    Głupie pytania zadajesz... ustaw drugi aparat w bezpiecznej odległości,
    to będą dwa ciekawe filmy i jeszcze wyższa klikalność. :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.