    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange i FunTab 10.1 - pytania
    Date: Thu, 21 Nov 2013 10:25:43 +0100

    Zakonspirowany nabazgrał(a):

    > No to poczekaj jeszcze z dekadę i kup google glass. Będziesz miał
    > wyjątkowo wygodnie.

    Nie ma to nic do tematu .. zacznij pisać na temat.

    > Robiłem wielokrotnie.

    Super wygodne ... już widzę jak rozkładasz laptopa w autobusie jak jest taki
    full że trzeba dopychać żeby się drzwi zamknęły ... nie mówiąc już o tym na
    ile ci bateria starczy w laptopie.

    > No paczpan. A do spodni od garniaka nawet smartfona już trudno schować i
    > trzeba pakować do wewnętrznej kieszeni marynarki.

    Mi się jakoś mięści smartfon, nie wiem jaki masz problem z tym.

    > Nie jestem Twoim dzieckiem. Nie mam dzieci. Nie chcę dzieci. Nie grywam
    > nawet w "gierki".

    To trzep się dalej ..

    > Kup sobie karnet na siłkę i wzbogać dietę o białko i węglowodany.

    A ty wracaj na demonstrację pod tęcze ...

    > Zdecyduj się. W jednym zdaniu twierdzisz, że tablet to nie komputer. A już
    > w drugim, że producenci odchodzą od komputerów na rzecz zabawek(?).

    Bo tablet to nie komuter a jak nie znasz realiów ryku to siedz cicho bo sam
    nie wiesz co piszesz.

    > Marketingowcom pewnie śni się po nocach, że kiedyś przyjdzie taki dzień,
    > że wszyscy będą myśleć w taki sposób jak Ty. :)

    Ten dzień już dawno minął, wyjdz z jaskini ...

    > A ja mam smartfona Xperię, netbooka HP, którego już nie używam, Toshibę
    > 15,6" (za miesiąc będzie miała 2 lata) i roczną Toshibę 17,3", a do nich
    > bezprzewodowe klawiatury z myszami - Logitech i Microsoft.

    I co fajnie ci z tym ... masz też kalpiczkę z kaczyńskim w domu?

    > Myślałem o tablecie, bo uważam, że zalety ma, jednak nie wydam na niego
    > tyle samo co na dobrego laptopa czy wręcz więcej.

    To twój problem, nie stać cię to nie znaczy że coś jest złe ...

    > Masz dzieci i kupujesz im zabawki - spoko. Ale tu się rozmawia o
    > komputerach, nie o zabawkach do Angry Birds.

    Tu się rozmawia o telefonac/tabletach (choć nie poiwinno) to grupa GSM a nie
    PECET ... zmień drupę i tam pisz sobie o laptopach, komputerachg, myszkach
    czy klawiaturach TU NIE JEST TA GRUPA.