  • 1. Data: 2011-02-17 14:59:04
    Temat: Orange Free na kartę - pytanie
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Wita.
    Mam zamiar zrezygnować z abonamentu w Orange i przejść na orange free na
    kartę. Chodzi o fona z Androidem żeby dzieciak mógł korzystać z usług
    sieciowych. No i widzę, że rozliczają 1gr/100kB i 29gr/min. Przy
    doładowaniu 100 zł dają ekstra 6GB.
    I mam taką obawę, co będzie jeśli w ciągu np miesiąca pobierze około
    1GB, załóżmy wcale nie rozmawiając przez ten czas. Czy to oznacza, że
    zużył już sobie tę stówę na rozmowy i net, i zostało mu tylko 6GB
    transferu przez kolejne 5 miesięcy - bez rozmów. Czy może ma dalej 100
    zł na rozmowy i ekstra 5GB na net.
    Ewentualnie co innego jest korzystne aby mieć w miarę tanie rozmowy i
    dużo netu za cenę do 25 zł miesięcznie czy do 100-150 zł za pół roku.

    MD

  • 2. Data: 2011-02-17 15:04:36
    Temat: Re: Orange Free na kartę - pytanie
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Thu, 17 Feb 2011 15:59:04 +0100, Mario wrote:

> [...]
    > net, i zostało mu tylko 6GB transferu przez kolejne 5 miesięcy - bez
    > rozmów. Czy może ma dalej 100 zł na rozmowy i ekstra 5GB na net.

    Bez obaw, najpierw zjada z bonusu 6 GB a dopiero jak ten się skończy to
    ze stówy. Także jak zużyje 1 GB, to będzie miał 5 GB i stówę.

  • 3. Data: 2011-02-17 16:37:16
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-17 16:04, Miernik pisze:

    > Bez obaw, najpierw zjada z bonusu 6 GB a dopiero jak ten się skończy to
    > ze stówy. Także jak zużyje 1 GB, to będzie miał 5 GB i stówę.

    Dzięki bo już się spodziewałem podstępu :)
    W takim razie wydaje się, że z ofert z netem jest najkorzystniejsza.

    MD