  • 1. Data: 2011-02-17 14:39:29
    Temat: Promocja Orange Free
    Od: Odwrócona <1...@o...pl>

    Cześć.
    Doladowywalem konto Orage Free różnymi kwotami.
    Raz 25 zł, później 100 zł, i później po 5 zł.
    System przyznał Bonus za 100 zł - 12 GB czyli 2 razy wiecej niz jest to
    normalnie.
    Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć co to za promocja Orange???

  • 2. Data: 2011-02-17 16:49:35
    Temat: Re: Promocja Orange Free
    Od: "Darek " <d...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > normalnie.
    > Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć co to za promocja Orange???

    Pewnie blad systemu a nie promocja. Ja mialem odwrotnie, tzn. pod koniec
    stycznia moj bonus 6 GB za doladowanie sie wyzerowal. Byc moze trafil do
    Ciebie ;-)
    Po interwencji telefonicznej w BOKu bonus przywrocili.

  • 3. Data: 2011-02-18 08:23:17
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-02-17 15:39, Odwrócona pisze:
> [...]
    > normalnie.
    > Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć co to za promocja Orange???

    Mialem to samo. NIe wnikalem :)
    Zamawialem z Allegro kolejny starter i tez zamiast 6 bylo 12.
    Do tego pojawily sie tam troche tansze "12", czyli to zjawisko wystapilo
    szerzej :)

  • 4. Data: 2011-02-18 08:44:02
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    może to dla nowych w orange free
    brat ma to samo a tylko zmienił pakiet na free
    ciekawe czy przy kolejnych doladowaniach też tak jest

  • 5. Data: 2011-02-18 10:33:03
    Od: Odwrócona <1...@o...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > może to dla nowych w orange free
    > brat ma to samo a tylko zmienił pakiet na free
    > ciekawe czy przy kolejnych doladowaniach też tak jest

    Ja mam nową kartę i mam klarte ktora ma 10 miesiecy i na obie sa 2 razy
    wieksze doladowania...

  • 6. Data: 2011-02-18 10:50:20
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-02-18 09:44, zlotowinfo pisze:
    > może to dla nowych w orange free
    > brat ma to samo a tylko zmienił pakiet na free
    > ciekawe czy przy kolejnych doladowaniach też tak jest

    Na dwóch starych kartach tak mi wyszło :)

  • 7. Data: 2011-02-18 19:35:27
    Od: Odwrócona <1...@o...pl>

    Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości grup

    > Na dwóch starych kartach tak mi wyszło :)

    Dzisiaj to było?

  • 8. Data: 2011-02-21 21:30:13
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-02-18 20:35, Odwrócona pisze:
    > Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:4...@n...home.net.pl...

    > Dzisiaj to było?

    Sprawdziłem dokładnie - 1 lutego.

  • 9. Data: 2011-02-22 06:24:45
    Od: Odwrócona <1...@o...pl>

    Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości grup

    > Sprawdziłem dokładnie - 1 lutego.

    Ja wczoraj sprawdzałe, tj. 21 lutego i działało.

  • 10. Data: 2011-02-24 07:20:36
    Od: Odwrócona <1...@o...pl>

    Użytkownik "Odwrócona" <1...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja wczoraj sprawdzałe, tj. 21 lutego i działało.

    Doładowywałem 22 lutego i już nie działalo.