  • 1. Data: 2011-02-17 10:58:46
    Temat: Play - drobna niejasność
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Taa... Od dawna na jednym z numerów było włączone zbieranie minut w Play
    Fresh. A teraz nie ma.
    Jedno co przychodzi mi na myśl, to moment niemal wymuszonej w Play24 zmiany
    taryfy. Dziś wiem, że mogłem nic nie zmieniać.
    Nie sądziłem jednak, że połaszczą się na 3 złote. Nieładnie z ich strony,
    nieładnie... A może było wyraźnie napisane o tym, że wykupione wcześniej
    usługi zostaną wyłączone a ja niepotrzebnie się unoszę? Pamięta ktoś z Was
    jak to było z tym nowym Play24?

    --
    Maciek.

  • 2. Data: 2011-02-17 11:05:50
    Temat: Re: Play - drobna niejasność
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    Maciej Muran wystukał, co następuje:

> [...]
    > wcześniej usługi zostaną wyłączone a ja niepotrzebnie się unoszę?
    > Pamięta ktoś z Was jak to było z tym nowym Play24?

    To nie chodzi o nowy play24, to wina zmiany "golego" Play Fresh na PlayFresh
    z bonusami (sms/gratisy w sieci/internet do wyboru)... w przypadku zmiany
    pomiedzy taryfami zostaja skasowane wszystkie uslugi/pakiety (vide
    regulamin)
    I niestety tez sie na tym zlapalem :/

  • 3. Data: 2011-02-17 11:14:50
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Wojtek" <c...@z...cos> napisał
> [...]
    > PlayFresh z bonusami (sms/gratisy w sieci/internet do wyboru)... w
    > przypadku zmiany pomiedzy taryfami zostaja skasowane wszystkie

    Czyli jednak moja wina wskutek nie przeczytania regulaminu? Zdarza się
    aczkolwiek za stosowanie małych literek ktoś powinien zapłacić. Trzeba
    będzie przenieść nr do innej sieci na chwilę i wrócić. Te 60 zł na start
    chyba jeszcze obowiązuje?

    --
    Maciek.

  • 4. Data: 2011-02-17 11:22:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 17 Feb 2011 12:14:50 +0100, Maciej Muran napisał(a):

    > Zdarza się
    > aczkolwiek za stosowanie małych literek ktoś powinien zapłacić.

    Owszem, toteż i zapłaciłeś ;-)

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2011-02-17 11:25:50
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    > Owszem, toteż i zapłaciłeś ;-)

    Wiem, wiem. Ale zamierzam część odzyskać.
    Dotkliwszym byłoby przeniesienie numeru na stałe ale niestety wygrywają
    okresem ważności konta.
    Tak czy siak dziękuję, wszystko jest już dla mnie jasne :)

    --
    Maciek.

  • 6. Data: 2011-02-17 12:02:09
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@g...com> napisał

    > Czyli jednak moja wina wskutek nie przeczytania regulaminu? Zdarza się
    > aczkolwiek za stosowanie małych literek ktoś powinien zapłacić.

    Ale przecież to żadna nowość, że przy zmianie taryfy u obojętnie jakiego
    operatora traci się bonusy i aktywne usługi.
    To nie obowiązuje od wczoraj.

  • 7. Data: 2011-02-17 14:37:03
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 17-02-2011 o 12:14:50 Maciej Muran <m...@g...com> napisał(a):

    > Czyli jednak moja wina wskutek nie przeczytania regulaminu? Zdarza się
    > aczkolwiek za stosowanie małych literek ktoś powinien zapłacić.

    Ja tam nie widziałem żadnych małych literek, po prostu czytać trza,
    czytać, a jak nie to płacić :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 8. Data: 2011-02-17 15:16:19
    Od: Maciek <m...@g...com>

    On 17 Lut, 13:02, "Tomek" <t...@w...pl> wrote:

    > Ale przecież to żadna nowość, że przy zmianie taryfy u obojętnie jakiego
    > operatora traci się bonusy i aktywne usługi.
    > To nie obowiązuje od wczoraj.

    Oczywiście, ty wiesz o wszystkim i znasz się na wszystkim. I urodziłeś
    się z telefonem GSM w pępku.
    Ale zawsze znajdzie się ktoś, kto się z czymś spotyka po raz pierwszy.
    Ileż razy było tutaj o tym pisane?

    Nie chodzi o 3 złote, bo nie jest to kwota, o którą warto drzeć koty.
    Chciałem jedynie potwierdzenia co i kiedy zrobiłem źle. I dostałem
    potwierdzenie - że czasami jestem idealnym materiałem do przekręcenia.
    Więc teraz przekręcę w drugą stronę a gdy koło się zatrzyma po prostu
    zacznę płacić komuś innemu - skoro uznano, że nie jestem wart więcej
    niż 3 złote, to po co się wzajemnie zadręczać?

    M.

  • 9. Data: 2011-02-17 15:18:39
    Od: Maciek <m...@g...com>

    On 17 Lut, 15:37, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    > Ja tam nie widziałem żadnych małych literek, po prostu czytać trza,
    > czytać, a jak nie to płacić :)

    Wiem, wiem... Tych numerów mam 5 czy 6. Pamiętam, że zrezygnowałem ze
    zmian na pozostałych, bo coś mi zaśmierdziało a potem o tym
    zapomniałem, aż do dziś :)

    M.

  • 10. Data: 2011-02-17 16:33:43
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał

    > Oczywiście, ty wiesz o wszystkim i znasz się na wszystkim. I urodziłeś
    > się z telefonem GSM w pępku.
    > Ale zawsze znajdzie się ktoś, kto się z czymś spotyka po raz pierwszy.
    > Ileż razy było tutaj o tym pisane?

    Dziesiątki, jeśli nie setki razy. Dlatego też, nie trzeba się urodzić z
    telefonem w pępku. Ale czego oczekiwać od kogoś, kto nie umie korzystać z
    archiwum, nie mówiąc już o czytaniu regulaminu.