  • 1. Data: 2011-02-17 14:04:06
    Temat: Taryfa Era do Skype
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Witam!

    Czy jest jakas taryfa w Erze, ktora zapewniala by bycie online w Skype?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2011-02-17 14:39:18
    Temat: Re: Taryfa Era do Skype
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 17-02-2011 o 15:04:06 RadekNet <r...@r...com> napisał(a):

    > Czy jest jakas taryfa w Erze, ktora zapewniala by bycie online w Skype?

    Wszystkie, oprócz tych, które nie umożliwiają transferu danych..

    BTW
    Nie licz na dobrą jakość.. Ale już pewnie próbowałeś.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2011-02-17 18:06:15
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 17.02.2011 15:39, Piotr M pisze:

    > Wszystkie, oprócz tych, które nie umożliwiają transferu danych..

    Hmm myslalem o czyms takim jak "usluga skype" - czyli, ze skype nie jest
    wliczany do pakietu transmisji danych. Obawiam sie, ze ilosc danych do
    skype "troche" pociagnie zwykly pakiet... Taka usluga jest oferowana w
    jednej z irlandzkich sieci i dziala to bardzo sprawnie.
    Niech juz nawet nie jest to Era :)

    > Nie licz na dobrą jakość.. Ale już pewnie próbowałeś.

    Nie strasz :( Nie da sie tego uzywac bezstresowo?

    Podzr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 4. Data: 2011-02-17 20:06:00
    Od: "noone" <n...@m...com>

    Użytkownik "RadekNet" napisal:

    > Hmm myslalem o czyms takim jak "usluga skype" - czyli, ze skype nie jest

    Hehe, nie w Polsce. Nawet nie pytaj ile moja zona zaplacila za sprawdzania
    pogody w HTC Smart (Plus). Myslalem, ze skoro toto jest wlaczone a telefon z
    Plusa to jest za friko (lub w jakims pakiecie). Niestety wyszlo ponad 20 PLN
    za 2 tygodnie uzywania. I skonczylo sie sprawdzanie pogody, a dzialalo
    calkiem fajnie.

    pozdr
    noone

  • 5. Data: 2011-02-18 00:15:33
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 02/17/2011 09:06 PM, noone wrote:

> [...]
    > Niestety wyszlo ponad 20 PLN za 2 tygodnie uzywania. I skonczylo sie
    > sprawdzanie pogody, a dzialalo calkiem fajnie.

    Bardzo tanio jak za skuteczną lekcję...

    M.

  • 6. Data: 2011-02-23 13:08:14
    Od: "RoB" <r...@g...pl>

    Użytkownik "noone" <n...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > PLN za 2 tygodnie uzywania. I skonczylo sie sprawdzanie pogody, a dzialalo

    No to poplynoles, 1 flaszka mniej do wypicia, hehehe.
    Zebys zaplacil ze 2 tysie lub wiecej, no to juz mozna byloby sie zamartwiac.