  • Data: 2010-12-12 21:54:00
    Temat: Opoznienia firm kurierskich
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> szukaj wiadomości tego autora

    Zblizaja sie swieta, i firmy kurierskie nie wyrabiaja sie na maksa.
    Wszystkie oprocz jednej dostarczaja mi przesylki w ciagu dwoch dni. Juz
    nawet nie powiem, ze roboczych, bo niektore nawet w niedziele dostarczaja !
    Ale jedna to mnie dobija : GLS. Paczka lezy u nich juz 11 dzien. Na poczatku
    sciemniali, ze nadawca czegos nie dopatrzyl. Ale w koncu sie prezyznali, ze
    sie nie wyrabiaja. Jestem ciekawe kiedy ta paczka do mnie trafi. Troche mnie
    to irytuje, bo wszystkie moje praktycznie paczki to nie sa "prezenty", i te
    swieta blokuja troche niektore dzialania. Po drugie, kurierska firma
    twierdzi, ze priorytet maja firmy, a dopiero potem waza osoby prywatne ? A
    czym prywatni sa gorsi ? No i ja tez jestem "firma". Jednooosbowa
    dzialalnosc, a paczka idzie na firme (nip itd). Wiec juz ogolnie masakra.
    Nadawca (duza firma z umowa od lat z GLS) powiedzial, ze kaze paczke odeslac
    i wysla mi innym kurierem :)

    Fantom