  • 1. Data: 2012-12-20 15:37:13
    Temat: Oponki zimowe Ceat Arctic III - ktoś jeszcze sprzedaje w Polszcze?
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    Zimą 2009 znabylem sobie dwie takie na kola napędzane i bylem zachwycony
    trakcją w głębokim śniegu. Dokupiłbym kolejne dwie takie ale w Sieci
    tylko stare nieaktualne już linki lub opinie.
    Wiem że to obciach y żenada jeździć na hinduskich oponach ale mam taki
    kaprys i bede wdzieczny za wszelkie informacje ;-)

    PZDR

    Adampio

    P.S. rochodzi sie o 175/65R4