eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpel Astra III silnik Z16XEP - wam też szarpie przy wciskaniu i puszczaniu gazu?Opel Astra III silnik Z16XEP - wam też szarpie przy wciskaniu i puszczaniu gazu?
  • Data: 2010-09-15 20:42:39
    Temat: Opel Astra III silnik Z16XEP - wam też szarpie przy wciskaniu i puszczaniu gazu?
    Od: BagMan <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    zanabyłem wyżej wymienione autko, aktualny przebieg 32'000km.
    Chciałem się spytać czy ktoś na grupie nie ma przypadkiem takiego samego
    i czy mógłby potwierdzić że mu też lekko szarpnie przy nagłym dodaniu i
    przy nagłym puszczeniu gazu?

    Objawia się to w ten sposób że przy wciśnięciu gazu samochód nie
    przyspiesza jednostajnie tylko najpierw lekko szarpnie a potem zaczyna
    się wkręcać, przy puszczeniu gazu, hamowanie silnikiem też nie jest
    równomierne a najpierw lekko szarpnie a potem hamuje.

    Mam założony gaz na wtrysku do tego auta, i na benzynie te szarpnięcia
    są do pominięcia a za to na gazie można to porównać do szarpnięć przy
    zmianie biegów w starej skrzyni automatycznej.

    Świece zmieniłem, przepustnice wyczyściłem i jak szarpał tak nadal
    szarpie (na gazie tragedia :()

    Chciałem się skonsultować z posiadaczem tego samego silnika czy
    przypadkiem ten typ tak po prostu ma czy też mam jechać do serwisu na
    regulację?

    pozdrawiam

    BagMan