  • 1. Data: 2009-03-16 12:44:55
    Temat: sklep GMS - zna ktoś?
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    Witam. Kupował ktoś, coś w owym sklepie (Tarnowskie Góry)
    Sprzedają na allegro kaski których nie mają na własnej stronie - dziwne jak
    dla mnie.

    grzech
    vl800

  • 2. Data: 2009-03-16 12:57:44
    Temat: Re: sklep GMS - zna ktoś?
    Od: piorun <p...@-...pl>

    grzech pisze:
    > Witam. Kupował ktoś, coś w owym sklepie (Tarnowskie Góry)
    > Sprzedają na allegro kaski których nie mają na własnej stronie - dziwne
> [...]

    Witam.
    Kupowałem u nich (przez allegro) boczne sakwy givi.
    Po kilku dniach dotarła przesyłka pobraniowa.
    Towar pierwsze klasa, ale ładnych kilka dni czekałem (chyba nie mieli
    towaru na stanie).
    Kilka dni później na zadane pytanie o przedmiot (chodziło mi o wymiary
    tankbaga) nie odezwali się wogóle.

    Piorun
    gsxf750

  • 3. Data: 2009-03-18 07:55:18
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Witam. Kupował ktoś, coś w owym sklepie (Tarnowskie Góry)
    > Sprzedają na allegro kaski których nie mają na własnej stronie - dziwne
    > jak dla mnie.

    Się wyjaśniło. Na stronie nie ma, bo za nowe;)
    W poniedziałek zakupione, wczoraj dotarło.
    To nie spam.

    Grzech
    vl800