    From: j...@o...pl
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Opadajaca wskazowka obrotomierza w Hondzie SevenFifty
    Date: Mon, 16 Mar 2009 05:26:55 -0700 (PDT)

    Witam,
    Spotkal mnie ostatnio dziwny problem z obrotomierzem w mojej sevence.
    Pomimo stalych obrotow silnika wskazowka co pewien czas opada nieco,
    po czym wraca na swoje miejsce. Czestotliwosc wystepowania problemu -
    co kilka sekund. Na wolnych obrotach wskazowka potrafi opasc do zera.
    Dopiero dodanie gazu powoduje, ze podnosi sie.
    Pierwsze co przyszlo mi do glowy to niesprawne podlaczenie kabli do
    zegara, ktore zanika pod wplywem drgan. Mechanik twierdzi jednak, ze
    sprawdzal to kilka razy.
    Usterka pojawila sie samoczynnie, nie z powodu gleby czy innego
    uderzenia.

    Czy spotkaliscie sie juz z takim problemem? Jak zlokalizowac taka
    usterke?
    Czy znacie jakiegos zdolnego elektonika w Lodzi?

    pozdr
    Niedzwiedz