  • 11. Data: 2012-02-09 18:24:39
    Temat: Re: Olek OM-D E-M5
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-02-09 10:31, de Fresz wrote:
    > Czy tu już nie wypada pisać o nowościach? ;-)
    >
    > Olek wczoraj pokazał swojego nowego topowego bezlusterkowca, aparat o
    > bodaj jednej z najgłupszych nazw w historii fotografii.

    Hehe,
    swoją drogą jak przeczytałem nazwę to już widziałem, że postawili
    definitywnie krzyżyk na E-5 i podobnych z 4/3 :) Szkoda mi tego super
    nowoczesnego systemu który jako pierwszy z stawki wylądował w koszu :( A
    miało być tak dobrze!

    > W skrócie:
    > - stylizacja retro nawiązująca do legendarnej ponoć linii OM
    > - 16 MPx

    Czy oni przypadkiem nie ogłaszali jakoś tak strasznie, że 12Mpix will be
    enough for everyone? ;)

    > - wbudowany EV 1.6 MPx

    Fajnie że jest postęp w tej kwestii, jak dojdzie tak do full hd (tj.
    1920x1080x3 lub x4) to pewnie wizjery tradycyjne już będą na wymarciu i w
    aparatach specjalnych. A taka fajna technologia była.. :)

    > - uszczelniony
    > - ruchomy ekran
    > - dwa pokrętła
    > - lampa dołączana
    > - opcjonalny dwucześciowy grip
    > - cena 1000 ojro body, 1300 w kicie 12-50

    No to fuji chyba stanieje, jak moda wróci u innych jeszcze :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 12. Data: 2012-02-09 18:32:09
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-02-09 17:39, TheGuru wrote:
    > 3 płaszczyzny jeszcze ogarniam ale 2 dodatkowe już słabiej ....... :-)

    A nie miałeś na myśli przypadkiem wymiarów? :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 13. Data: 2012-02-09 18:36:52
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-02-09 18:37, Bo(o)t manager wrote:
    > Eeee.... to jakiś badziew ten olek, do d..y jednym słowem(no może dwoma).
    > tylko porusza się w pięciu wymiarach? Fizycy mówili coś przynajmniej o 16.
    > :)

    Jakich 16? :) mówią o 1 wymiarze, a potem udawadniają to samo dla n+1 i
    dalej przez indukcję ;)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 14. Data: 2012-02-09 19:10:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-09 19:24, dominik pisze:
> [...]
    > definitywnie krzyżyk na E-5 i podobnych z 4/3 :) Szkoda mi tego super
    > nowoczesnego systemu który jako pierwszy z stawki wylądował w koszu :( A

    Biznes jest biznes. A szklarnia jeszcze się doczeka body. I szkoda, bo
    nie stanieje.

    > Czy oni przypadkiem nie ogłaszali jakoś tak strasznie, że 12Mpix will be
    > enough for everyone? ;)

    Nie ma już gdzie kupić 12Mpx :)

    --
    pozdrawia Adam
    /dobrze łączyć przyjemne z pożytecznym, jeszcze lepiej przyjemne z

  • 15. Data: 2012-02-09 19:51:41
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-02-09 20:10, Janko Muzykant wrote:
    > Biznes jest biznes. A szklarnia jeszcze się doczeka body. I szkoda, bo nie
    > stanieje.

    Tak, ale w obliczu tych zapewnień jakie to nowoczesne, super fajne i
    najlepsze jednak pierwsze odpada z gry, trochę nie fair wobec tych, którzy
    uwierzyli. Jak firma związana z zbieractwem upada to jeszcze można to
    jakoś tłumaczyć i usprawiedliwiać, ale jak ucina takie doniosłe plany i
    idee to znaczy tylko tyle, że liczy się tylko $ i sorry, a to takie fuj ;)
    Oczywiście nie każę im upadać, ale co najmniej czuł bym się źle mając
    rozwinięty system 4/3, a jeśli się go nie wyzbył to teraz zupełnie w pupie
    mając perspektywę sporej straty.

    > Nie ma już gdzie kupić 12Mpx :)

    No może, ale to kolejne fałszywe ich zapewnienie. Po co było to wielkie i
    doniosłe oświadczenie nie tak dawno jak to bardzo olek się nie ściga i
    teraz to będzie pompował moc w dobre 12Mpix. Wyszło, że tak samo są
    prawdomówni wobec klientów co wobec swoich inwestorów ;)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 16. Data: 2012-02-09 20:05:13
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-09 20:51, dominik pisze:

    > Tak, ale w obliczu tych zapewnień jakie to nowoczesne, super fajne i
    > najlepsze jednak pierwsze odpada z gry, trochę nie fair wobec tych, którzy
    > uwierzyli.

    Wierzysz we wszystkie reklamy, które idą w telewizji? :)
    Te obiektywy (4/3) powinny ruszyć z kopyta w najbliższej przyszłości,
    oczywiście na m4/3. Można by mówić o oszustwie, gdyby nie to, że na czas
    przejściowy oferowany jest udany e5 (skądinąd pierwsza naprawdę fajna -
    jeśli chodzi o matrycę - lustrzanka olka).

> [...]
    > teraz to będzie pompował moc w dobre 12Mpix. Wyszło, że tak samo są
    > prawdomówni wobec klientów co wobec swoich inwestorów ;)

    No ale takie obietnice należy odpowiednio interpretować. Mają one sens w
    odpowiednich warunkach i czasie. Podobnie z 640kB Gatesa - dziś wszyscy
    się głupio śmieją, a w tamtej epoce to miało sens.

    --
    pozdrawia Adam
    /posiadam konstytucyjne prawo do głupoty i gdy zechcę, skorzystam zeń/

  • 17. Data: 2012-02-10 07:30:32
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    > Te obiektywy (4/3) powinny ruszyć z kopyta w najbliższej przyszłości,
    > oczywiście na m4/3.

    O ile im trybiki nie powypadają z dość archaicznych motorków AF ;)

  • 18. Data: 2012-02-10 10:36:42
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Bo(o)t manager:

    > Eeee.... to jakiś badziew ten olek, do d..y jednym słowem(no może dwoma).
    > tylko porusza się w pięciu wymiarach? Fizycy mówili coś przynajmniej o 16.
    > :)

    To będzie w puszce pro.

  • 19. Data: 2012-02-10 16:40:52
    Temat: 640KB [OT, bylo: Olek OM-D E-M5]
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 09/02/2012 20:05, Janko Muzykant wrote:
    > No ale takie obietnice należy odpowiednio interpretować. Mają one sens w
    > odpowiednich warunkach i czasie. Podobnie z 640kB Gatesa - dziś wszyscy
    > się głupio śmieją, a w tamtej epoce to miało sens.

    http://electronics.howstuffworks.com/tech-myths/5-my
    ths-about-bill-gates3.htm

    B.

  • 20. Data: 2012-02-10 20:48:23
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    > oczywiście na m4/3. Można by mówić o oszustwie, gdyby nie to, że na czas
    > przejściowy oferowany jest udany e5 (skądinąd pierwsza naprawdę fajna -
    > jeśli chodzi o matrycę - lustrzanka olka).

    Ooo!? Czemu fajna?

    T.