  • 1. Data: 2012-02-09 15:01:30
    Temat: Przychodnia doktora M
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    Zachęcam do wykonania następującego testu teoretycznego. Należy wybrać
    zdjęcie własnego autorstwa, nie przypadkowe, a jedno z najlepszych i
    pomyśleć, że jego ocena dokonana przez innych będzie mieć wyłącznie
    pozytywny charakter.

  • 2. Data: 2012-02-09 15:06:11
    Temat: Re: Przychodnia doktora M
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 9, 10:01 am, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:
> [...]
    > zdjęcie własnego autorstwa, nie przypadkowe, a jedno z najlepszych i
    > pomyśleć, że jego ocena dokonana przez innych będzie mieć wyłącznie

    hehehe. Dobre.
    Przeciez na tej grupie, od jebnietych "jankow", az sie roi.

    ZD

  • 3. Data: 2012-02-09 18:07:30
    Od: JD <j...@g...com>

    On 9 Lut, 16:01, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:
> [...]
    > zdjęcie własnego autorstwa, nie przypadkowe, a jedno z najlepszych i
    > pomyśleć, że jego ocena dokonana przez innych będzie mieć wyłącznie

    A nie chciałeś dodać: a następnie umieścić jego kopię w internecie i
    podlinkować na tej grupie?

    JD

  • 4. Data: 2012-02-09 19:41:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-09 16:01, marek augustynski pisze:
> [...]
    > zdjęcie własnego autorstwa, nie przypadkowe, a jedno z najlepszych i
    > pomyśleć, że jego ocena dokonana przez innych będzie mieć wyłącznie

    No ale jak się tego nie potrzebuje? (znaczy pozytywnej oceny) :)

    --
    pozdrawia Adam
    /25% badanych nie wie ile to jest 25%/

  • 5. Data: 2012-02-10 08:06:34
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2012 07:01:30 -0800 (PST), marek augustynski napisał(a):

> [...]
    > zdjęcie własnego autorstwa, nie przypadkowe, a jedno z najlepszych i
    > pomyśleć, że jego ocena dokonana przez innych będzie mieć wyłącznie

    A do czego to ma prowadzić i dlaczego ktoś inny ma to oceniać? Inni mogą
    ocenić czy moje zdjęcie jest sztuką ale nie to czy jest najlepsze.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 6. Data: 2012-02-10 11:19:40
    Od: Les <s...@p...fm>

    > A do czego to ma prowadzić i dlaczego ktoś inny ma to oceniać? Inni mogą
    > ocenić czy moje zdjęcie jest sztuką ale nie to czy jest najlepsze.
    >
    > Pozdrawiam,
    >                  Henry

    Witam,
    może jestem "dziwny" ale robię zdjęcia DLA SIEBIE. Nie interesują mnie
    opinie innych, a przeważnie te na forach.

    Pozdrawiam
    Les

  • 7. Data: 2012-02-11 03:27:02
    Od: i1410 <i...@o...pl>

    Dnia 09-02-2012 o 15:01:30 marek augustynski <m...@g...com>
    napisał(a):

> [...]
    > zdjęcie własnego autorstwa, nie przypadkowe, a jedno z najlepszych i
    > pomyśleć, że jego ocena dokonana przez innych będzie mieć wyłącznie

    tylko powiedz mi: po co?

    --
    i1410

  • 8. Data: 2012-02-11 06:27:23
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    Nie zauważyliście że clou procesu wizualizacji zawiera się w słowie
    "pomyśleć" ;-)

  • 9. Data: 2012-02-11 07:30:38
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 07:27:23 +0100, Marcepan napisał(a):

    > Nie zauważyliście że clou procesu wizualizacji zawiera się w słowie
    > "pomyśleć" ;-)

    Po co myśleć skoro można to zrobić i się przekonać.
    Ciągłe myślenie co inni pomyślą, bez weryfikacji tego, to chyba nawet ma
    jakąś nazwę wśród psychiatrów ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 10. Data: 2012-02-11 11:08:56
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    Pan Marcepan proszony jest na dalsze badania!

    Drogi Panie Marcepanie. Niech Pan usiądzie, o tutaj, naprzeciwko mnie.
    Proszę spojrzeć w obiektyw. Teraz wyciągnę rękę, nie bać się i
    umieszczę w kadrze, między mną a Panem, cienki patyczek. Oczywiście,
    że może się pan śmiać. Proszę patrzeć na końcówkę patyczka, trochę
    poruszam. Musi Pan wiedzieć, że później, gdy już się rozstaniemy,
    usunę go z kadru.