  • 1. Data: 2012-02-08 03:10:43
    Temat: Pentax K-5 z kitem za 3480,- w markecie. Nieźle...
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    Gdyby ktoś akurat szukał topowego aparatu ze znakomitą matrycą
    w dobrej cenie, to przyuważyłem w Auchanie K-5 z kitem 18-55 za 3480.
    Nieźle...

    [mr.]

  • 2. Data: 2012-02-08 04:48:13
    Temat: Re: Pentax K-5 z kitem za 3480,- w markecie. Nieźle...
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jgsp3n$s1c$1@news.task.gda.pl>,
    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> wrote:

    > Gdyby ktoś akurat szukał topowego aparatu ze znakomitą matrycą
    > w dobrej cenie, to przyuważyłem w Auchanie K-5 z kitem 18-55 za 3480.

    E, to chyba normalna cena (patrzac na ceneo).
    Z 18-135 to bylo cos...

    TA

  • 3. Data: 2012-02-08 09:31:47
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    <T...@s...in.the.world> wrote:

    > E, to chyba normalna cena (patrzac na ceneo).
    > Z 18-135 to bylo cos...

    I jakimś FF w gratisie... :)

    Po prostu znam kilka osób, które zarzekają się, że nigdy nie kupią
    przez Internet. Ja rzucałem okiem na skapiec.pl i tu ceny nie dość, że
    zaczynają się o 100 zł wyżej, to trzeba pamiętać jaka jest wiarygodność
    sklepów i dostępność towaru w sklepach na początku listy. W Komputroniku
    OIDP 4050 zł. W tych okolicznościach cena niezła jak za topowego
    Pentaksa (może to znak, że szykują już następcę?).

    Mariusz [mr.]

  • 4. Data: 2012-02-08 10:07:37
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    > Pentaksa (może to znak, że szykują już następcę?).
    > Mariusz [mr.]

    neeeeeeeeee
    ąszą tak ma - że po kosztach wywala sprzęty które nie idą :)

    k5 raczej nie schodzi jak chleb - więc jest okazja złapać coś fajnego

    sam kupiłem ka.setke w medjamarku po dobrej cenie - bo też za dużo luda się
    nie pytało o toto...
    art

  • 5. Data: 2012-02-09 18:05:09
    Od: danpe_ <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 8 Feb 2012 10:31:47 +0100, Mariusz [mr.] napisał(a):

> [...]
    > OIDP 4050 zł. W tych okolicznościach cena niezła jak za topowego
    > Pentaksa (może to znak, że szykują już następcę?).

    w Krakowie w grudniu bez problemu i od reki kupilem za 3580 z kitem. W
    sklepie stacjonarnymm bez zadnego skapca, obecnie wystawiony w tym samym
    sklepie o 10zl taniej.

    danpe_
    gg:827748