  • 51. Data: 2012-05-16 14:27:18
    Temat: Re: Ogórek na dziś, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/16/2012 11:38 AM, Marcin N wrote:
    >> To można łamać prawo letko i mocno?
    >
    > To Cię dziwi?

    W dyskusji z Tobą już mnie nic nie zdziwi. Przynajmniej można się pośmiać.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 52. Data: 2012-05-16 16:19:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-16 14:27, AZ pisze:

    > W dyskusji z Tobą już mnie nic nie zdziwi. Przynajmniej można się pośmiać.

    No i jak mam poważnie traktować ludzi, którzy skupiają się cały czas na
    osobistych wycieczkach... A był moment, że zaczynałem Cię lubić.

    Ale nic to, żółwik na zgodę.

  • 53. Data: 2012-05-16 17:07:08
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    > Nie zgadzam się z Twoim zdaniem, ale je szanuję.

    ROTFL.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 54. Data: 2012-05-16 19:40:26
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    On 2012-05-16 17:07, Ivam wrote:

    > ROTFL.

    http://pl.wikiquote.org/wiki/Wolno%C5%9B%C4%87_s%C5%
    82owa
    cytat szósty (ten z czerwonym autorem)

    --
    Alf/red/

  • 55. Data: 2012-05-16 23:06:58
    Od: amos <g...@g...com>

    On 15 Maj, 14:13, "PH" <P...@p...news> wrote:
    > nawet nie otworzyłeś linka
    > akurat to była dwujezdniowa z oddzielonymi pasami...

    Ale obejrzales film? Co z tego, ze oddzielona.

    W pewnym momencie jeden polecial prawym poboczem a pozostala dwojka
    wbila sie na"miedzypas" pomiedzy tira a oaobowke i wziela za
    wyprzedzanie aut.

    Idiotyzm do potegi.

    Powinni im spuscic powietrze i kazac prowadzic te busy do najblizszej
    stacji.
    --
    amos

  • 56. Data: 2012-05-17 09:43:51
    Od: "Jacek" <J...@b...pl>

    >Idiotyzm do potegi.

    Dodaj jeszcze wyprzedzanie na skrzyżowaniu z prawej strony.
    Inteligentni inaczej.

  • 57. Data: 2012-05-17 15:51:57
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-05-17 09:43, Jacek pisze:

    > Dodaj jeszcze wyprzedzanie na skrzyżowaniu z prawej strony.
    > Inteligentni inaczej.

    http://www.demoty.pl/nagroda-nobla-w-dziedzinie-fizy
    ki-43772

    ;D
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 58. Data: 2012-05-17 17:06:33
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Alf/red/" napisał w wiadomości grup
    > http://pl.wikiquote.org/wiki/Wolno%C5%9B%C4%87_s%C5%
    82owa
    > cytat szósty (ten z czerwonym autorem)

    Widze, ze masz problem ze zrozumieniem mojego smiechu, to juz tlumacze -
    chodzilo o sarkazm, ktorego uzyl newrom, a ktorego nie zrozumial marcin. I
    wlasnie to mnie rozbawilo. A nie czyjes poglady czy szacunek do innego
    zdania.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 59. Data: 2012-05-17 17:44:24
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-17 17:06, Ivam pisze:
> [...]
    > chodzilo o sarkazm, ktorego uzyl newrom, a ktorego nie zrozumial marcin.
    > I wlasnie to mnie rozbawilo. A nie czyjes poglady czy szacunek do innego

    Bo Marcin to niczego nie rozumie... A jego sarkazm Cię nie rozbawił? W
    sumie to mnie powinno rozbawić to, że mój sarkazm Ci umknął. Nie
    przykładam jednak do tego żadnej wagi, a już na pewno nie muszę tego
    śmiechu ogłaszać na grupie.

  • 60. Data: 2012-05-17 17:57:36
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    > Bo Marcin to niczego nie rozumie...

    Ty to powiedziales.

    > A jego sarkazm Cię nie rozbawił?

    Pozwole sobie na cytat (nie wiem z kogo, ale to nie moje slowa):
    "A bo to wiadomo kiedy glupi zartuje?"

    Sarkazm ma to do siebie, ze trzeba go uzyc tak, zeby znaczna wiekszosc
    zrozumiala.

    --
    pzdr:
    Ivam