  • 61. Data: 2012-05-17 18:29:06
    Temat: Re: Ogórek na dziś, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-17 17:57, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ty to powiedziales.

    > Pozwole sobie na cytat (nie wiem z kogo, ale to nie moje slowa):
    > "A bo to wiadomo kiedy glupi zartuje?"
    >
    > Sarkazm ma to do siebie, ze trzeba go uzyc tak, zeby znaczna wiekszosc
    > zrozumiala.

    Prawda. Znaczna większość zrozumiała.

    Powiedz mi jedno: czym się kierujesz używając tych inwektyw? Znamy się?
    Rozmawialiśmy kiedyś? Idź się wyzywać z kolegami, jeśli taki macie zwyczaj.

    Od dzisiaj możesz mi się nie kłaniać.

  • 62. Data: 2012-05-17 19:46:22
    Temat: Re: Ogórek na dziś, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja. [NTG]
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Ivam pisze:

    > Pozwole sobie na cytat (nie wiem z kogo, ale to nie moje slowa):
    > "A bo to wiadomo kiedy glupi zartuje?"

    Kabaret Moralnego Niepokoju. Quiz telewizyjny z udziałem bibliotekarza.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 63. Data: 2012-05-17 20:57:28
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    > Powiedz mi jedno: czym się kierujesz używając tych inwektyw? Znamy się?

    Jakich inwektyw? Ani jednej wobec Ciebie nie uzylem.

    Chyba, ze zadzialala zasada "uderz w stol, nozyce sie odezwa".

    Niezrozumienie czegos to nie wstyd, ale obraza i wysuwanie bezpodstawnych
    zarzutow - powinny byc.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 64. Data: 2012-05-18 00:24:06
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-17 17:06, Ivam pisze:

    > chodzilo o sarkazm, ktorego uzyl newrom,

    To sa pomowienia i zle ludzkie jenzyki (sic!).

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 65. Data: 2012-05-18 19:04:06
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:jotj7j$k25$1@mx1.internetia.pl...

    > i 3 godziny teori o waleniu i fizyce

    Wszystko wszystkim, ale do czego motocykliście wiedza o wielorybach?
    Nawet tak wyjątkowych i wspaniałych w swej dostojności jak walenie.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 66. Data: 2012-05-19 21:50:00
    Od: "K...@n...com" <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 14:33:09 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Dziwi mnie jedno:
    > jadą za takimi ostro. Doganiają ich i co? I spokojna rozmowa, jak z
    > kumplami. W USA to by takich rzucili na ziemię, skuli. Człowiek by
    > wiedział, że przesadził z tym łamaniem przepisów.

    Ja jebię, mentalność niewolnika na motocyklu.

    KJ

  • 67. Data: 2012-05-21 14:44:53
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 15 Maj, 14:33, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    > kumplami. W USA to by takich rzucili na ziemię, skuli. Człowiek by
    > wiedział, że przesadził z tym łamaniem przepisów.

    Byles kiedys w USA?

    > Podobnie, gdy oglądam w TVN Turbo te policyjne programy. "Panie
    > kierowco, zapraszam na tylne siedzenie... to ile się jechało?".
    >
    > Znowu rozmowa jak przy herbatce. Policjanci bez żadnej asekuracji
    > żartują sobie z "ofiarą" i szukają wspólnych znajomych. Nie budzi to
    > mojego szacunku do władzy.

    A co maja w ryja walic jak przekroczysz o 30 czy dopiero jak o 50?
    Wez gosciu kolo i j...nij sie w czolo.

    Gawron
    AT

  • 68. Data: 2012-05-21 16:14:51
    Od: Kefir <a...@g...com>

    EloU!
    On May 21, 2:44 pm, Gawron <m...@g...com> wrote:
    > On 15 Maj, 14:33, Marcin N <m...@o...pl> wrote:
    >

    > A co maja w ryja walic jak przekroczysz o 30 czy dopiero jak o 50?
    > Wez gosciu kolo i j...nij sie w czolo.

    Omijaj, on bredzi od zawsze.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i (nie
    sprzedam za zadne skarby)

  • 69. Data: 2012-05-21 16:46:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-21 14:44, Gawron pisze:

    > A co maja w ryja walic jak przekroczysz o 30 czy dopiero jak o 50?
    > Wez gosciu kolo i j...nij sie w czolo.

    Nie. Mają sadzać gościa tak, żeby nie był zagrożeniem dla policji. Albo
    w ogóle kazać mu czekać w swoim pojeździe. Czy to tak ciężko zrozumieć?

    Po odpowiedziach niektórych wnoszę, że nie mieli nigdy zajęcia, w którym
    na szali stawiali swoje życie jeśli coś pójdzie źle. Stąd ta beztroska i
    pogarda dla moich uwag w tym temacie.

  • 70. Data: 2012-05-21 16:58:27
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-21 16:46:52 +0200, Marcin N <m...@o...pl> said:

    > Nie. Mają sadzać gościa tak, żeby nie był zagrożeniem dla policji.

    O, znowu mnie ominęła jakaś rewolucja kulturowa. Ale nie, rozglądam się
    po ulicach i dalej nie widzę, żeby ~20% społeczeństwa to byli
    bezrobotni kolorowi, z których co dziesiąty ma spluwę za paskiem i
    chętnie pokozaczy pigsom. Naprawdę jesteś tak e.... naiwny, żeby sądzić
    iż brutalne metody hamerykanckich szeryfów wzięły się tylko z
    tamtejszego zamiłowania obywateli do twardego egzekwowanie przepisów?

    de Fresz