  • 41. Data: 2012-05-16 10:14:42
    Temat: Re: Ogórek na dziś, czyli 3 busy na 7 i dzielna policja.
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-16 10:02, Marcin N pisze:

    > Nigdzie jednak nie pisałem o 30+.

    Nie 30+ tylko +30. Czyli dodajesz trzydziesci, a nie trzydziesci i wiecej.

    > Jak przekraczasz i cię złapią - nie ma nic gorszego niż jęczeć i brać policjanta
    na litość.

    Nigdy tego nie robilem, dostalem w zyciu tylko 2 mandaty (jeden na
    200tys zl, a drugi 200zl w korunkach). Moze po prostu litosc ich bierze
    jak mnie widza i bez jeczenia odpuszczaja?

    > A przekroczenie o 20 na czterdziestce przy dzieciakach wychodzących ze
    > szkoły - tępię tak samo jak o 100 na DK.

    3 ostrzegawcze w potylice czy pozwalasz przed egzekucja spojrzec sobie w
    oczy i zajarac szluga ? :)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 42. Data: 2012-05-16 10:21:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-16 09:22, Marcin N pisze:

    > Już tak mnie nie broń, jak ojciec rodzony.

    ROTFL. Ty serio masz klopociki z czytaniem ze zrozumieniem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 43. Data: 2012-05-16 10:27:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > 3 ostrzegawcze w potylice czy pozwalasz przed egzekucja spojrzec sobie w
    > oczy i zajarac szluga ? :)

    Zależy od pory dnia. Nie znoszę widoku krwi przed śniadaniem.

  • 44. Data: 2012-05-16 10:29:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-16 10:21, Kuczu pisze:

    > ROTFL. Ty serio masz klopociki z czytaniem ze zrozumieniem.

    Serio tarzałeś się ze śmiechu po podłodze? Następnym razem koniecznie
    zapodaj jakiś film do jutuba.

  • 45. Data: 2012-05-16 10:38:02
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-16 10:27, Marcin N pisze:

    > Zależy od pory dnia. Nie znoszę widoku krwi przed śniadaniem.

    A zapach napalmu o poranku?

    pozdrawiam
    newrom

  • 46. Data: 2012-05-16 11:18:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/16/2012 08:50 AM, Marcin N wrote:

    > Jak walisz o ponad 100 km/h szybciej od ograniczenia - to czas na
    > rozmowę jak człowiek z człowiekiem już minął.

    To można łamać prawo letko i mocno?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 47. Data: 2012-05-16 11:36:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-16 10:29, Marcin N pisze:

    > Serio tarzałeś się ze śmiechu po podłodze?

    tak

    > Następnym razem koniecznie zapodaj jakiś film do jutuba.

    Od youtube i newsow z onetu czy innego tvn24 sa tutaj inni, na przyklad Ty.

  • 48. Data: 2012-05-16 11:38:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-16 11:18, AZ pisze:

    > To można łamać prawo letko i mocno?

    To Cię dziwi?

  • 49. Data: 2012-05-16 13:54:49
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-05-15 17:12, Monster pisze:

    > Widziałem takie amerykańskie zatrzymanie z ichniej TV pościg krążownika
    > za Sportsterem,zatrzymanie przez podcięcie tylnego koła i wyjepka.
    > Lektor gadał"bohatersko narażając swoje życie poicjant zatrzymał pirata
    > drogowego"
    > Normalnie cudo.

    To ja chyba inne stany widzialem i jezdzilem tam gdzie Policja byla
    uprzejma az do przesady. Nie to co tutaj.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 50. Data: 2012-05-16 14:26:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/16/2012 01:54 PM, marider wrote:

    > To ja chyba inne stany widzialem i jezdzilem tam gdzie Policja byla
    > uprzejma az do przesady. Nie to co tutaj.

    Bo Marcin N pewnie oglądał jakiś film produkcji amerykańskiej i tak mu
    wyszło.

    Tu jest prawdziwy amerykański policjant:
    http://www.youtube.com/watch?v=Te0V71sGoxA

    --
    Artur
    ZZR 1200