  • 61. Data: 2017-07-05 03:23:21
    Temat: Re: Ogłoszono start produkcji: t en piątek
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Pszemol"

    > Nikt nie zapłacił z góry za samochód.
    >
    > Te $1000 to jest rezerwacja miejsca w kolejce po samochód :-)
    > ---
    > To jest jakiś niezależny komitet kolejkowy ???

    :-) ha ha - coś w tym stylu.

  • 62. Data: 2017-07-05 03:29:07
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > Użytkownik "007"

    > Hmmm, czy potraktować to jako groźbę -- czy póki co -- jako wpis debila...
    > Tak czy siak waż słowa,bo to, że z Jackowa nadajesz, immunitetu nie daje
    > automatycznie
    > ---
    > Sramy wszyscy w gacie na twój widok na tej grupie

    Ja już mam posrane, nie do wyprania, a ty? :-)))))) Bua ha ha ha!

  • 63. Data: 2017-07-05 07:02:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.07.2017 o 03:23, Pszemol pisze:

    > Wydaje mi się że znalazłoby się wielu amatorów EV tu na tej grupie gdyby
    > były tańsze, prawda?

    "Nie ma darmowych obiadów"

    > A są drogie bo to nowinki, jak truskawki w maju.

    I dlatego truskawki w maju kupują ci, co ich stać i lubią, a nie państwo
    się dorzuca. Przy czym to eufemizm, bo dorzucają się obywatele.

    > Więc rząd dokłada się do interesu, aby mieć wkład w popychanie do przodu.

    Rząd się nie dorzuca - rząd dorzuca z budżetu.

    > Jak ktoś tu ładnie już zauważył, że z tych samych pobudek rządy dokładają
    > się do budowy dróg i trawników.

    Nie ładnie, tylko głupio. Na tej zasadzie to mogą się dorzucać również
    do drogiego hipsterskiego zdrowego jedzenia.

    Shrek

  • 64. Data: 2017-07-05 07:44:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-05 o 00:12, Pszemol pisze:
    > Auto Tesla Model 3 ma więcej racji bytu niż już kupowane w Polsce Leaf w
    > tej samej cenie lub 3x droższe Tesle Model S.

    Jak już tak porównujesz racje bytu to większą ma YarisD4D z 2005 r.
    Właśnie do niego wsiadam i śmigam ;-)
    Pozdro

  • 65. Data: 2017-07-05 07:46:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-05 o 03:29, Pszemol pisze:
    > Ja już mam posrane, nie do wyprania, a ty? :-)))))) Bua ha ha ha!

    Przemol trzymaj fason. Dyskredytujesz w ten sposób nowoczesne
    technologie i utrwalasz stereotyp o wariatach z ajfonami ;-)

  • 66. Data: 2017-07-05 09:07:44
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > się dorzuca. Przy czym to eufemizm, bo dorzucają się obywatele.

    > Rząd się nie dorzuca - rząd dorzuca z budżetu.

    Wybrałeś ich aby decydowali za Ciebie co dla Ciebie dobre.

    > Nie ładnie, tylko głupio. Na tej zasadzie to mogą się dorzucać również
    > do drogiego hipsterskiego zdrowego jedzenia.

    I dorzucają się, pośrednio - napoje gazowane z cukrem (coca-cola itp) mają
    dodatkowy podatek u nas w Chicagolandzie.

  • 67. Data: 2017-07-05 09:07:45
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:

    > Jak już tak porównujesz racje bytu to większą ma YarisD4D z 2005 r.
    > Właśnie do niego wsiadam i śmigam ;-)

    Nie wiem co to takiego wersja D4D ale Yaris ogólnie to jest toczydło do
    miasta którym nie wybrałbym się nawet autostradą. Ile to ma mocy?
    A z pewnością nie jest to auto z półki $35000 usd.

  • 68. Data: 2017-07-05 09:43:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-05 o 09:07, Pszemol pisze:
    > Nie wiem co to takiego wersja D4D ale Yaris ogólnie to jest toczydło do
    > miasta którym nie wybrałbym się nawet autostradą. Ile to ma mocy?
    > A z pewnością nie jest to auto z półki $35000 usd.

    Ale za to ma rację bytu :-)

    Dużo jeszcze się musisz nauczyć :-)

  • 69. Data: 2017-07-05 10:23:54
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-07-04 o 21:46, Shrek pisze:

    > Ty tak na poważnie?
    A Ty? :)
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 70. Data: 2017-07-05 10:39:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    z <...@...pl> wrote:

    >Nie wiem co to takiego wersja D4D ale Yaris ogólnie to jest toczydło
    >do
    >miasta którym nie wybrałbym się nawet autostradą. Ile to ma mocy?

    A ile mocy na autostradzie ci trzeba ?
    Przy wjezdzaniu moze sie troche przydac, jak rozbiegowka krotka, ale
    potem 50KM wystarczy :-)

    J.