  • 71. Data: 2017-07-05 16:43:12
    Temat: Re: Ogłoszono start produkcji: ten piątek
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:

    > Ale za to ma rację bytu :-)
    >
    > Dużo jeszcze się musisz nauczyć :-)

    Nie jest to auto które ja bym chciał kupić.

  • 72. Data: 2017-07-05 16:43:13
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A ile mocy na autostradzie ci trzeba ?
    > Przy wjezdzaniu moze sie troche przydac, jak rozbiegowka krotka, ale
    > potem 50KM wystarczy :-)

    Do komfortowej i dynamicznej jazdy bez wariującego na wysokich obrotach
    silnika? Nie wystarczy. Miałem "przyjemność" jechać po A4 Pandą 2004
    (olimpijską). Masakra. Ile ten wynalazek ma koni?

  • 73. Data: 2017-07-05 17:11:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Do komfortowej i dynamicznej jazdy bez wariującego na wysokich
    >obrotach
    >silnika? Nie wystarczy.

    A po co ci dynamiczna jazda na autostradzie ? :-)

    >Miałem "przyjemność" jechać po A4 Pandą 2004
    >(olimpijską). Masakra. Ile ten wynalazek ma koni?

    Mogl miec bardzo malo. Czasy byly inne i silniki byly ogolnie
    mniejsze, a Fiat to juz szczegolnie maly litraz kochal.

    Najmniejszy byl chyba 1.1 54KM ... co i tak wystarczalo do
    osiagniecia 150 km/h.
    A limit wtedy to nie pamietam - 140 czy 130 jeszcze byl :-)

    A pewnie mozna bylo sobie spokojnie pojechac 120 ... ale to patrz inny
    watek :-)

    J.

  • 74. Data: 2017-07-05 17:20:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-05 o 16:43, Pszemol pisze:
    > Nie jest to auto które ja bym chciał kupić.

    Co mnie to obchodzi? :-) To jest najlepsze auto i każdy kto ma inne
    zdanie (nawet obcokrajowiec ;-) ) ma się z nim zgadzać.
    Masz czytać o Yarisie, emocjonować się każdą nową wersją, wychwalać D4D,
    masz schudnąć żeby się do niego zmieścić...
    Masz jeszcze jakieś wąty? ;-)

  • 75. Data: 2017-07-05 17:27:55
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > silnika? Nie wystarczy. Miałem "przyjemność" jechać po A4 Pandą 2004
    > (olimpijską). Masakra. Ile ten wynalazek ma koni?

    Jest dobrze :-) zeszliśmy na Yarisa :-)
    D4D z 2005 roku ma 75KM i w h... momentu obrotowego :-)
    Przy 110 km/h pali 4,3 ON z dwoma osobami i kosztuje tak z 10 tyś. zł.
    nie ma dwumasy i ma bardzo przestronne wnętrze.
    Jak się sprężę to zmieszczę w środku 3 osoby i 3 rowery składane w tym 2
    na kołach 26"
    I kto tu jest guuuppppiiii ;-)

  • 76. Data: 2017-07-05 18:05:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.07.2017 o 10:23, Janusz pisze:

    > A Ty? :)

    Tak - wydaje mi się, że rząd nie powinien sponsorować samochodów.

    Shrek

  • 77. Data: 2017-07-05 18:26:09
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A po co ci dynamiczna jazda na autostradzie ? :-)

    Jak to po co? :-) Po to aby nie wyprzedzać pół godziny autobusu jadąc 5km/h
    szybciej od niego i blokując lewy pas ludziom z normalnymi silnikami.

    > Mogl miec bardzo malo. Czasy byly inne i silniki byly ogolnie
    > mniejsze, a Fiat to juz szczegolnie maly litraz kochal.

    Nadal ma, bo takie Pandy 2004 wciąż po Polsce jeżdżą.

> [...]
    > A limit wtedy to nie pamietam - 140 czy 130 jeszcze byl :-)
    >
    > A pewnie mozna bylo sobie spokojnie pojechac 120 ... ale to patrz inny

    W aucie co ma 50KM max, to te 50 koni masz kiedy? Gdy silnik ma 6000
    obrotów? Uważasz to za komfortową jazdę na długiej trasie z silnikiem
    wyjącym na takich obrotach???

    Dobrze się czujesz? :-)

    Albo nigdy nie jeździłeś takim autem i pomykasz czymś 3x mocniejszym nie
    mając pojęcia o czym mówisz albo masz auto 50KM i wydaje Ci się, że jazda
    po autostradzie autem co ma maksymalną prędkość 120km/h jest OK ale nigdy
    na autostradę nim nie pojechałeś...

    Ja jechałem kiedyś z Krakowa do Jasła sedanem Chevy Aveo - masakra.
    Silniczek ma to na pokaz, zero pewności siebie masz na autostradzie przy
    normalnych prędkościach. Zero zapasu mocy niezbędnej do *sprawnego*
    wyprzedzania.

  • 78. Data: 2017-07-05 18:26:10
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:

> [...]
    > Masz czytać o Yarisie, emocjonować się każdą nową wersją, wychwalać D4D,
    > masz schudnąć żeby się do niego zmieścić...

    No tak :-) pszepraszam :-))))

  • 79. Data: 2017-07-05 18:47:49
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tak - wydaje mi się, że rząd nie powinien sponsorować samochodów.

    To jest sponsorowanie czyściejszego powietrza w miastach i mniej oleju
    silnikowego w rzekach.

  • 80. Data: 2017-07-05 21:02:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-05 o 18:47, Pszemol pisze:

    > To jest sponsorowanie czyściejszego powietrza w miastach i mniej oleju
    > silnikowego w rzekach.

    Jeszcze do ciebie nie dotarło że czystość powietrza w miastach
    mniej zależy od samochodów niż od sposobów ogrzewania mieszkań ?