  • 51. Data: 2017-07-05 00:12:04
    Temat: Re: Ogłoszono start produkcji: ten piątek
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:

    > Bo Wy patrzycie na Bitcoina a kopie się inne waluty które potem się
    > zamienia na BTC a potem na USD a potem na PLN :-)
    >
    > Bez powodu te GPU nie zostały wykupione z rynku. Jest bańka która
    > niedługo pęknie :-)
    > https://www.etoro.com/pl/markets/ethereum/chart
    >
    > PS. I jak już pęknie to się kupi kryptowaluty w dołku i potem odsprzeda
    > z zyskiem i kupi w końcu tą wymarzoną Teslę :-)

    Powodzenia! :-)

  • 52. Data: 2017-07-05 00:12:05
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    ToMasz <N...@o...pl> wrote:

    > bo czyta. Reszta uważa Cię za trola, nie czyta, nie komentuje, nie
    > przeszkadza im to. Zastanów się co nas obchodzi plan produkcyjny pojazdu
    > który niema racji bytu w Polsce? Dlatego masz łatkę trola

    Auto Tesla Model 3 ma więcej racji bytu niż już kupowane w Polsce Leaf w
    tej samej cenie lub 3x droższe Tesle Model S.

  • 53. Data: 2017-07-05 00:12:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    T. <k...@i...pl> wrote:
> [...]
    ts-Model-3-Car-Will-Go-on-Sale-on-Friday-432242633.h
    tml?_osource=SocialFlowFB_CHBrand

    > Schłodź sobie mózg, bo nie doczekasz...
    > Będziesz tu wrzucał za każdym razem, co pierdnęła wytwórnia samochodów,
    > w której zamówiłeś auto?
    > Uważaj, ja dostaję takich newsów kilka-kilkanaście dziennie. FIAT i VW
    > dużo ich produkują... :-)

    Maść na ból dupy się w Twojej aptece skończyła? :-))

  • 54. Data: 2017-07-05 00:12:07
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Dobrze rozumiesz. W Polsce rząd planuje podobne rozwiązanie - jak elektryki
    > staną się masowe, to przyjebią podatek paliwowy na prąd ;)

    :-)))

  • 55. Data: 2017-07-05 00:15:54
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > .mJanusz w

    > Januszu, masz odwagę powiedzieć mi to w twarz, tak z odległości w okolicach
    > pół metra? Zapraszam na spotkanie -- podaj czas i miejsce (byle w PL).

    Masz jakis problem z przyjęciem prawdy na klatę?

    Zrozum to, że wielu by się tu ucieszyło gdybyś przestał srać gównem na tej
    grupie.

    I nie zgrywaj ważniaka bo znajdzie się taki który Ci da radę.

  • 56. Data: 2017-07-05 00:55:28
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > I nie zgrywaj ważniaka bo znajdzie się taki który Ci da radę.

    Hmmm, czy potraktować to jako groźbę -- czy póki co -- jako wpis debila...
    Tak czy siak waż słowa,bo to, że z Jackowa nadajesz, immunitetu nie daje
    automatycznie

    --
    'Tom N'

  • 57. Data: 2017-07-05 01:38:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > A jak ktos chce zeby mu zaplacic zanim towar zaistnieje to trzeba sie
    > liczyc z tym ze to oszust.

    Nikt nie zapłacił z góry za samochód.

    Te $1000 to jest rezerwacja miejsca w kolejce po samochód :-)
    ---
    To jest jakiś niezależny komitet kolejkowy ???

  • 58. Data: 2017-07-05 01:39:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Dalej - skoro ta tesla tak dobra, o po co do niej dopłacać?

    Po to aby namówić więcej osób do kupienia
    ---
    Ale po co namawiać innych do kupienia ?

    i ulżyć nieco w strachu przed
    nową technologią.
    ---
    P...

  • 59. Data: 2017-07-05 01:42:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "007"

> [...]

    Tak czy siak waż słowa,bo to, że z Jackowa nadajesz, immunitetu nie daje
    Sramy wszyscy w gacie na twój widok na tej grupie

  • 60. Data: 2017-07-05 03:23:19
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Pszemol"

    > Po to aby namówić więcej osób do kupienia
> [...]

    Wydaje mi się że znalazłoby się wielu amatorów EV tu na tej grupie gdyby
    były tańsze, prawda?

    A są drogie bo to nowinki, jak truskawki w maju.

    Więc rząd dokłada się do interesu, aby mieć wkład w popychanie do przodu.

    Jak ktoś tu ładnie już zauważył, że z tych samych pobudek rządy dokładają
    się do budowy dróg i trawników.