-
21. Data: 2009-09-28 15:49:56
Temat: Re: Odnosnie spawania ramy
Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>
kocyk pisze:
> gildor wrote:
>> kocyk pisze:
>>> gildor wrote:
>>>> kocyk pisze:
>>>>> FJR. Tam rama obok silnika ma ze 20cm szerokosci.
>>>> istotnie. wyjątek może potwierdzać regułę. ale przy takiej masie
>>>> motocykla, nie warto oszczedzac dodatkowo na masie bo i po co?
>>> Przeciwnie. To najlzejszy turystyk. Pamietaj, ze ona bez kufrow wazy
>>> cos 225, to niewiele wiecej niz busa czy 14.
>>>> no nie slyszałem też o pekaniu ram w R1. moze jamacha ma lepsze
>>>> aluminium.
>>> Moze. A moze nie ida az tak daleko w odelzaniu.
>> no nie wiem. ile te nowe ryłam waży? chyba mniej niż gixery.
>> szczególnie, że tym się dwa kominy dostały
>
> Ale moze oszczedzili to na silniku, plastikach itd, a nie odelzyli
> przesadnie ramy.
a to słowo, odelżyli, zanotuje sobie na później.
może masz rację. może nie na ramie.
>>> To zwykle suzuki i kawasaki sie sciga na konie/kg, vmax itp bzdury.
>>> Honda stawia na prowadzenie i czasy okrazen, a jamaha cholera wie, na
>>> przystepnosc chyba, nie bez powodu r1 to dresodrynda.
>>
>> przystępność? toż jamacha jest droższa od gixerów. nie jestem pewien,
>> ale zgaduje, że ma najdroższego litra z czwórki. i chyba jest
>> lżejsza... aż se pogóglam
kurewa, jedni podają zalanego drudzy suchego i nie wiem jaka jest
różnica w wadze. do bani.
> W sensie relatywnej latwosci prowadzenia, w sensie codziennej
> przydatnosci. Kompromis, nie max wartosc w katalogu. Tak mi sie widzi.
a to nie. bo tu widze oba. kiedyś te sporty były niewygodne. teraz są
wygodne. doszliśmy z Mikim wczoraj do wniosku, że teraz robi się
wygodne, a jak chcesz na tor, to sobie sety nabywasz i jedziesz na tor w
nieco innym zestawie. przejechałem sie kiedyś kilkoma sportami i teraz
bałem się kupować, sądząc, że zwyczajnie bede męczył się latając. no a
tu mam niespodzianke.
i tak jest i w R1 i gixerze. więc dla tej przystępności dla ludu, to
teraz wszystkie tak mają. przeciez one z wyglądu też niemal się nie
różnią :)
--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5
-
22. Data: 2009-09-28 17:08:37
Temat: Re: Odnosnie spawania ramy
Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>
Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:h9qlv4$lg9$7@news.onet.pl...
> a to nie. bo tu widze oba. kiedyś te sporty były niewygodne. teraz są
> wygodne.
Pozwole sobie wtracic.
Mialem okazje przejechac sie (pojezdzic) na r1 rocznik 2007 i nie moge
powiedziec, ze to jest moto do miasta.
Niezbyt wygodna pozycja, leci sie na nadgarstki, zbyt malo miejsca na nogi i
rece. No i nagrzewanie sie ramy. Po 15 minutowej jezdzie rama parzyla tak,
ze czuc ja bylo przez grube motocyklowe spodnie.
No ale ja tam sie w sumie nie znam.
I mam 195 cm wyrostu.
--
Bartek
niebieska9'99
Ave1,8
EL
-
23. Data: 2009-09-28 17:13:02
Temat: Re: Odnosnie spawania ramy
Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>
BartekZX9R pisze:
> Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> news:h9qlv4$lg9$7@news.onet.pl...
>> a to nie. bo tu widze oba. kiedyś te sporty były niewygodne. teraz są
>> wygodne.
> Pozwole sobie wtracic.
> Mialem okazje przejechac sie (pojezdzic) na r1 rocznik 2007 i nie moge
> powiedziec, ze to jest moto do miasta.
bo nie jest. do miasta to są nakedy.
> Niezbyt wygodna pozycja, leci sie na nadgarstki, zbyt malo miejsca na nogi i
> rece.
nie widze różnicy między 9'99 a obecnym sportem. ale ja r1'07 nie jeździłem.
> No i nagrzewanie sie ramy. Po 15 minutowej jezdzie rama parzyla tak,
> ze czuc ja bylo przez grube motocyklowe spodnie.
ciekawe
> I mam 195 cm wyrostu.
no tyle to ja jeszcze nie miałem.
--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5
-
24. Data: 2009-09-28 18:39:52
Temat: Re: Odnosnie spawania ramy
Od: Magic <m...@w...pl>
BartekZX9R pisze:
> Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:h9qaos$in6$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>> Na moje boją sie tego ugryźć i wydziwiają. Jeśli faktycznie jest tam farba
>> to trzeba ją zdjąć i obejrzeć to co pod spodem. Jak kolesie będą nadal
>> kombinować jak koń pod górę to weź wolny dzień i przyjedź rano do mnie, po
>> południu poskładasz motocykl i wrócisz do domu.
> Ok, dzieki, jak przyjdzie pora odezwe sie na priv. Wole to naprawiac u kogos
> kto sie zna na motocyklach.
> W tym zakladzie padlo jeszcze zdanie o mozliwosci uszkodzenia elektryki
> podczas spawania a tego wolalbym uniknac.
>
Minus sie z aku odpina i po sprawie.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
25. Data: 2009-09-28 18:40:01
Temat: Re: Odnosnie spawania ramy
Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>
Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:h9qqqu$lg9$8@news.onet.pl...
> bo nie jest. do miasta to są nakedy.
No ok, niezrozumialem pojecia codziennej przydatnosci.
Bo IMHO r1 slabo sie codziennie przydaje.
> nie widze różnicy między 9'99 a obecnym sportem. ale ja r1'07 nie
> jeździłem.
no ja wlasciwie tez za duzego porownania nie mam ale po 45 minutach na
rjedynce bylem zmeczony i mialem dosc.
Na 9 zrobilem za jednym zamachem ponad 350 km i bylo ok,
> ciekawe
Ciekawiej mial plecak, wydechy pod siedzeniem to nie jest dobry pomysl. Ale
rama faktycznie byla cholernie goraca, Do tego stopnia, ze nie szlo jej
dotknac, szczegolnie w miejscu gdziw podczas postoju wypadalo kolano.
> no tyle to ja jeszcze nie miałem.
Trzeba bylo stac w tej wlasciwej kolejce ;>
--
Bartek
niebieska9'99
Ave1,8
EL
-
26. Data: 2009-09-28 19:13:04
Temat: Re: Odnosnie spawania ramy
Od: Kefir <k...@o...pl>
kocyk wrote:
> gildor wrote:
>> kocyk pisze:
>>> gildor wrote:
>>>> kocyk pisze:
>>>>> gildor wrote:
>>>>>> Budyń pisze:
>>>>>>> A na moje to klient wydziwia, cos tam usłyszał że pekają i mu sie
>>>>>>> fobia włączyła, z takim sie ciezko gada. Rada - sprzedaj ten
>>>>>>> motur, kup inny w którym ramy nie pękają :)
>>>>>>
>>>>>> a są takie teraz?
>>>>>
>>>>> Pewnie.
>>>>> K.TM.
>>>>
>>>> jasne jasne. a aluminiowe?
>>>
>>>
>>> FJR. Tam rama obok silnika ma ze 20cm szerokosci.
>>
>> istotnie. wyjątek może potwierdzać regułę. ale przy takiej masie
>> motocykla, nie warto oszczedzac dodatkowo na masie bo i po co?
>
> Przeciwnie. To najlzejszy turystyk. Pamietaj, ze ona bez kufrow wazy cos
> 225, to niewiele wiecej niz busa czy 14.
Jesli moszna, ZTCP: 245 kg sucha. To nadal nie duzo. Nie zlyszalem by w
gaciach pekalo. Tez kawal mela.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
-
27. Data: 2009-09-28 19:30:05
Temat: Re: Odnosnie spawania ramy
Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>
BartekZX9R pisze:
> Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> news:h9qqqu$lg9$8@news.onet.pl...
>> bo nie jest. do miasta to są nakedy.
> No ok, niezrozumialem pojecia codziennej przydatnosci.
> Bo IMHO r1 slabo sie codziennie przydaje.
dla mnie ok. ale jak masz na mysli bagażówke, to faktycznie, nie nada sie.
>> nie widze różnicy między 9'99 a obecnym sportem. ale ja r1'07 nie
>> jeździłem.
> no ja wlasciwie tez za duzego porownania nie mam ale po 45 minutach na
> rjedynce bylem zmeczony i mialem dosc.
> Na 9 zrobilem za jednym zamachem ponad 350 km i bylo ok,
dodam jeszcze, że na 9 bardziej leżałem niż na gixerze, wiec nadgarstki
bardziej mi tam sie meczyly niz tu. tymbardziej ze manewrowanie w 9 tez
bylo trudniejsze. tu jest jak na motorynce, lekko latwo i przyjemnie.
wole gixera. ale to jednoosobowy motocykl
>> ciekawe
> Ciekawiej mial plecak, wydechy pod siedzeniem to nie jest dobry pomysl. Ale
> rama faktycznie byla cholernie goraca, Do tego stopnia, ze nie szlo jej
> dotknac, szczegolnie w miejscu gdziw podczas postoju wypadalo kolano.
>
>> no tyle to ja jeszcze nie miałem.
> Trzeba bylo stac w tej wlasciwej kolejce ;>
żebym się na motocykla nie zmieścił? w dobrej stałem. ja mam 178cm
--
- gildor
czarny grzechotnik w litrze k5
-
28. Data: 2009-09-29 08:10:37
Temat: Re: Odnosnie spawania ramy
Od: kocyk <k...@Z...pl>
gildor wrote:
> kocyk pisze:
>>>> Moze. A moze nie ida az tak daleko w odelzaniu.
>>> no nie wiem. ile te nowe ryłam waży? chyba mniej niż gixery.
>>> szczególnie, że tym się dwa kominy dostały
>>
>> Ale moze oszczedzili to na silniku, plastikach itd, a nie odelzyli
>> przesadnie ramy.
>
> a to słowo, odelżyli, zanotuje sobie na później.
> może masz rację. może nie na ramie.
16500,-
>>>> To zwykle suzuki i kawasaki sie sciga na konie/kg, vmax itp bzdury.
>>>> Honda stawia na prowadzenie i czasy okrazen, a jamaha cholera wie,
>>>> na przystepnosc chyba, nie bez powodu r1 to dresodrynda.
>>>
>>> przystępność? toż jamacha jest droższa od gixerów. nie jestem pewien,
>>> ale zgaduje, że ma najdroższego litra z czwórki. i chyba jest
>>> lżejsza... aż se pogóglam
>
> kurewa, jedni podają zalanego drudzy suchego i nie wiem jaka jest
> różnica w wadze. do bani.
14 wazy 215.
>> W sensie relatywnej latwosci prowadzenia, w sensie codziennej
>> przydatnosci. Kompromis, nie max wartosc w katalogu. Tak mi sie widzi.
>
> a to nie. bo tu widze oba. kiedyś te sporty były niewygodne. teraz są
> wygodne. doszliśmy z Mikim wczoraj do wniosku, że teraz robi się
> wygodne, a jak chcesz na tor, to sobie sety nabywasz i jedziesz na tor w
> nieco innym zestawie. przejechałem sie kiedyś kilkoma sportami i teraz
> bałem się kupować, sądząc, że zwyczajnie bede męczył się latając. no a
> tu mam niespodzianke.
> i tak jest i w R1 i gixerze. więc dla tej przystępności dla ludu, to
> teraz wszystkie tak mają. przeciez one z wyglądu też niemal się nie
> różnią :)
No ja tym gixxem nie latalem, acz moja 14 to wygodna nie jest. Tyle, ze
bysmy musieli zdefiniowac wygode, bo dla mnie r1 tez nie jest wygodne.
K.14.
-
29. Data: 2009-09-29 08:23:20
Temat: Re: Odnosnie spawania ramy
Od: Kuczu <q...@g...com>
kocyk pisze:
> No ja tym gixxem nie latalem, acz moja 14 to wygodna nie jest. Tyle, ze
> bysmy musieli zdefiniowac wygode, bo dla mnie r1 tez nie jest wygodne.
To jest nas dwoch. Na R1 '07 czuje sie po prostu zle. A z kolei na 1000
K4 czulem sie prawie dobrze. Natomiast strasznie mnie rozczarowal UJM
pod nazwa CBF1000. Krotka przejazdzka przyprawila mnie o bol kolan.
Owiewka ma wystajaca narozniki idealnie na moich kolanach ktore wbijaja
sie w nie niemilosiernie.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
30. Data: 2009-09-29 08:28:46
Temat: Re: Odnosnie spawania ramy
Od: kocyk <k...@Z...pl>
Kefir wrote:
> kocyk wrote:
>> gildor wrote:
>>> kocyk pisze:
>>>> gildor wrote:
>>>>> kocyk pisze:
>>>> FJR. Tam rama obok silnika ma ze 20cm szerokosci.
>>>
>>> istotnie. wyjątek może potwierdzać regułę. ale przy takiej masie
>>> motocykla, nie warto oszczedzac dodatkowo na masie bo i po co?
>>
>> Przeciwnie. To najlzejszy turystyk. Pamietaj, ze ona bez kufrow wazy
>> cos 225, to niewiele wiecej niz busa czy 14.
>
> Jesli moszna, ZTCP: 245 kg sucha. To nadal nie duzo. Nie zlyszalem by w
> gaciach pekalo. Tez kawal mela.
Moze z kuframi i abs. Czyli do zdjecia z pietnascie.
http://www.fjr1300.info/specs.html
Tu masz mase nonabs z kuframi, kufry jakos po 4kg z kawalkiem.
K.