  • 11. Data: 2013-10-01 07:30:21
    Temat: Re: Odnosnie cen telefonow w abonamencie
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-30 21:29, ToMasz pisze:
    > ja mam 12.5netto za 300 minut. słabo się targowałeś :) No i już przeszło
    > na czas nieokreślony......

    Wiesz... ja się ciszę że załapałem się na starą ofertę. (przegapiłbym
    konkretny moment i po ptokach) Mam 10 groszy za min. podczas gdy inni
    się podniecają 19. Trochę mi już było głupio bo i tak klient
    awanturujący się :-)
    Zastanawiałem się nad przejściem na kartę bo w sumie darmowe gadanie ale
    dla mnie drożej by było a drugi tel. w rodzinie ma już darmowe. Telefon
    dla mnie to zbyt poważna sprawa żeby zapomnieć o doładowaniu. Zdarza mi
    się notorycznie przy TNK :-)

  • 12. Data: 2013-10-01 08:18:38
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    z nabazgrał(a):

    > W dniu 2013-09-30 09:11, Chris pisze:
    > bo nie chce byc uwiazany
    > Zależy jak kto kalkuluje i do czego tel. potrzebny. Dla takiego 40-latka

    Witaj w klubie :)

    > jak ja :-) to ma działać i być pod ręką - ZAWSZE. Rachunek się ma sam
    > płacić. Wiem ile minut mi wystarcza miesięcznie. Dzwonię jak mam potrzebę
    > a nie dla paplaniny.

    Przy TT też wiem ile mam na rachunku, apka zawsze pod ręką a jak jest mało
    to doładowanie z konta i po sprawie.

    > Wyszło na to że za 19 zł mam 200 minut + darmo w sieci i święty spokój z
    > doładowaniami. Rozsądnie wydane pieniądze.

    Ja płacę ok 40-50 zł raz na trzy miesiące a do tego nie mam kagańca w
    postaci umowy.

    > W świetle ostatnich podwyżek (znaczy gorszej oferty) nie mogą mi przez rok
    > podnieść cen :-)

    A jak by nagle okazały się niższe to płacisz dalej wysoką stawkę :)

  • 13. Data: 2013-10-01 09:19:36
    Od: K <...@...c>

    W dniu 29-09-2013 21:06, atm pisze:
    > http://komorkomania.pl/2013/09/29/gdzie-lepiej-kupic
    -smartfona-aby-zaoszczedzic-w-sklepie-czy-u-operator

    ja wlasnie po raz pierwszy przedluzylem umowe bez telefonu. umowa na
    24mce, ale dla mnie w sam raz (profirma za 119,90 w tm).

    z tego co widze to play ma teraz tez dobra oferte, ale mam z nimi bardzo
    negatywne doswiadczenia.

  • 14. Data: 2013-10-01 09:26:23
    Od: MarcinN <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-01 09:19, K pisze:
    -smartfona-aby-zaoszczedzic-w-sklepie-czy-u-operator

    > ja wlasnie po raz pierwszy przedluzylem umowe bez telefonu. umowa na
    > 24mce, ale dla mnie w sam raz (profirma za 119,90 w tm).

    120 zł? W czasach, gdy za 50 zł można mieć "nielimitowane do
    wszystkich"? Co takiego ma w sobie oferta za 120 zł, że warta jest
    swojej ceny?

  • 15. Data: 2013-10-01 10:19:52
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-10-2013 09:26, MarcinN pisze:
    -smartfona-aby-zaoszczedzic-w-sklepie-czy-u-operator

    > 120 zł? W czasach, gdy za 50 zł można mieć "nielimitowane do
    > wszystkich"? Co takiego ma w sobie oferta za 120 zł, że warta jest
    > swojej ceny?

    nielimitowane do pl, 1000minut do ue, nielimitowane odbieranie w
    roamingu, 15GB netu, ale to juz pewnie przeczytales na stronie.

  • 16. Data: 2013-10-01 10:27:05
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    K nabazgrał(a):

    > nielimitowane do pl, 1000minut do ue, nielimitowane odbieranie w roamingu,
    > 15GB netu, ale to juz pewnie przeczytales na stronie.

    I za chwilę będziesz miał full telefonów z BOK że mają dla ciebie super
    ofertę 100 darmowych minut w super cenie.
    Brat już ma ich dość bo non stop dzwonią z taką ofertą :)

  • 17. Data: 2013-10-01 10:44:05
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-10-2013 10:27, Chris pisze:
    > K nabazgrał(a):

    > I za chwilę będziesz miał full telefonów z BOK że mają dla ciebie super
    > ofertę 100 darmowych minut w super cenie.
    > Brat już ma ich dość bo non stop dzwonią z taką ofertą :)

    ostatnio cos takiego mialo miejsce w zeszlym roku i dotyczylo kupna tabletu.

  • 18. Data: 2013-10-01 10:48:52
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-10-2013 10:44, K pisze:

    > ostatnio cos takiego mialo miejsce w zeszlym roku i dotyczylo kupna
    > tabletu.

    firma uraczyla mnie firmowym telefonem w orange. maja takie akcje
    'promocyjne' ze potrafia w ciagu tygodnia zadzwonic trzy razy z jakas
    oferta, mimo ze w systemie maja kto jest osoba decyzyjna i do kogo maja
    dzwonic w tych sprawach.
    orange jest wyjatkowo wkurwiajace pod wzgledem marketingowym.

  • 19. Data: 2013-10-01 11:26:34
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    K nabazgrał(a):

> [...]
    > dzwonic w tych sprawach.
    > orange jest wyjatkowo wkurwiajace pod wzgledem marketingowym.

    Lepszy był Plus jak zadzwonil do mnie czy nie chcę dodatkowych minut czy
    czegoś tam (nie pamiętam) to im powiedziałem że umowę z nimi rozwiązałem pół
    roku temu i jestem u innego operatora :) to się mocno zdiwili jakim cudem
    jeszcze jestem jako klient :)

  • 20. Data: 2013-10-01 11:39:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >konkretny moment i po ptokach) Mam 10 groszy za min. podczas gdy inni
    >się podniecają 19. Trochę mi już było głupio bo i tak klient

    Ale to zapewne 10 gr w puli abo. Zazwyczaj nie wygadujesz i sie robi
    drozej.
    A kiedys przegadasz i sie zrobi 29 gr.

> [...]
    >ale dla mnie drożej by było a drugi tel. w rodzinie ma już darmowe.
    >Telefon dla mnie to zbyt poważna sprawa żeby zapomnieć o doładowaniu.

    Tylko teraz mozesz miec abo bez telefonu. I bez terminowej umowy.
    Albo prepaid w mbanku z automatycznym doladowaniem.
    A dawniej w TT mialem konto wazne na rok i kilkaset zl - ale to juz
    chyba zlikwidowali.

    Tak czy inaczej - jedyna dobra oferte na telefon to tylko Joter
    przedstawil.
    U innych jak widac - drogie te raty.

    J.