  • 1. Data: 2013-09-27 18:52:33
    Temat: Nokia PC Suite - nie widac kalendarza
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    nokia e50;
    jak naprawic taka awarie: w sofcie "nokia pc suite" (po podlaczeniu via usb
    nokii e50) nie widac kalendarza?
    (tzn "kalendarz" jako panel w nokia pc suite pokazuje sie, ale jest
    calkowicie pusty, bez zapisow kalendarzowych z telefonu)

  • 2. Data: 2013-09-27 21:40:01
    Temat: Re: Nokia PC Suite - nie widac kalendarza
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "1634Racine" napisał:

    > (tzn "kalendarz" jako panel w nokia pc suite pokazuje sie, ale jest
    > calkowicie pusty, bez zapisow kalendarzowych z telefonu)

    Zainstaluj Nokia PC Suite 7.1.180.94. W nokii e50 soft v 07.36.0.0
    http://images63.fotosik.pl/220/fa067b2318da15ee.jpg

  • 3. Data: 2013-09-28 03:09:10
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:l24mvd$ks5$1@node2.news.atman.pl
    > Zainstaluj Nokia PC Suite 7.1.180.94.

    od dosyc dawna taka ver mam.
    (z tym, ze w poprzedniej - a moze i w jeszcze poprzedniej - wersji byl ten
    sam problem)

    > W nokii e50 soft v 07.36.0.0

    u mnie to samo

  • 4. Data: 2013-09-28 09:52:55
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "1634Racine" napisał:

    > od dosyc dawna taka ver mam.

    Odinstaluj Nokia PC Suite, a następnie wyczyść rejestr Cleaner`em:

    http://replik.pl/fg/__-7rncxZj/

    Zainstaluj Nokia PC Suite All:

    http://replik.pl/fg/__-7rncxZk/

    Następnie podłącz e50 włączoną w celu doinstalowania sterowników.

  • 5. Data: 2013-09-28 13:48:07
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:l261t8$rg9$1@node2.news.atman.pl
    > Odinstaluj Nokia PC Suite, a następnie wyczyść rejestr Cleaner`em:
    > http://replik.pl/fg/__-7rncxZj/

    rzadko odinstal. nokia pc suite, ale jesli juz, to faktycznie - korzystam z
    Nokia_PC_Suite_Cleaner_7_1_1 :)

    > Zainstaluj Nokia PC Suite All:

    a co to takiego nokia pc suite _ALL_ ? bo chyba nie podpowiadasz mi softu,
    ktory juz mam --> "nokia pc suite", o czym pisalem....

  • 6. Data: 2013-09-28 19:47:04
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    > a co to takiego nokia pc suite _ALL_ ? bo chyba nie podpowiadasz mi softu,
    > ktory juz mam --> "nokia pc suite", o czym pisalem....

    Tak, masz i nie działa. Jeszcze coś? Nie chcesz, nie rób nic. Tylko nie
    płacz więcej i nie szukaj pomocy.

  • 7. Data: 2013-09-29 03:14:53
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:l274nk$80o$1@node1.news.atman.pl
    > Tak, masz i nie działa. Jeszcze coś? Nie chcesz, nie rób nic. Tylko nie
    > płacz więcej i nie szukaj pomocy.

    ej nie badz taki Kozak, bo przyjda chopaki,zrobia bęcki i co :)

  • 8. Data: 2013-09-29 19:40:33
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-09-28 13:48, 1634Racine pisze:

> [...]
    >
    > a co to takiego nokia pc suite _ALL_ ? bo chyba nie podpowiadasz mi
    > softu, ktory juz mam --> "nokia pc suite", o czym pisalem....

    A Nokia Ovi Suite?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2013-09-30 00:09:46
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Krystek in news:l29omi$shl$1@node1.news.atman.pl
    [.............]
    > A Nokia Ovi Suite?

    a dlaczego nie n. pc suite? co jej brakuje,ze akurat u mnie z kiksem dziala?
    ovi - raczej omijam, kiedys na 2 minuty zainstalowalem te kolubryne i do
    widzenia.

  • 10. Data: 2013-09-30 23:40:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-09-30 00:09, 1634Racine pisze:

    > a dlaczego nie n. pc suite? co jej brakuje,ze akurat u mnie z kiksem
    > dziala?
    > ovi - raczej omijam, kiedys na 2 minuty zainstalowalem te kolubryne i do
    > widzenia.

    Nie wiem. Gdyby mi nie działał z Nokia PC Suite to bym po prostu
    spróbował z Ovi Suite, żeby sprawdzić, czy na komputer synchronizuje
    wpisy z kalendarza.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/