  • 1. Data: 2013-09-29 21:06:02
    Temat: Odnosnie cen telefonow w abonamencie
    Od: atm <...@v...pl>

    http://komorkomania.pl/2013/09/29/gdzie-lepiej-kupic
    -smartfona-aby-zaoszczedzic-w-sklepie-czy-u-operator

  • 2. Data: 2013-09-29 22:19:28
    Temat: Re: Odnosnie cen telefonow w abonamencie
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2013-09-29 21:06, atm pisze:
    > http://komorkomania.pl/2013/09/29/gdzie-lepiej-kupic
    -smartfona-aby-zaoszczedzic-w-sklepie-czy-u-operator

    A co w tym odkrywczwgo? Tutaj każdy doskonale zdaje sobie z tego sprawę.

  • 3. Data: 2013-09-30 00:02:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-29 22:19, Skylla pisze:
    > A co w tym odkrywczwgo? Tutaj każdy doskonale zdaje sobie z tego sprawę.

    Zależy co komu leży :-)
    "
    Pamiętajmy jednak, że ludzie decydują się na abonament z różnych
    względów. Jednym z nich jest oczywiście wygoda - zarówno telefon, jak i
    taryfę załatwiamy za jednym zamachem. Ponadto zazwyczaj mniej dotkliwe
    finansowo jest rozłożenie konkretnej sumy (nawet większej) na wiele
    miesięcy, niż wyłożenie jej na stół od razu. Tutaj w grę wchodzą
    oczywiście jeszcze raty, ale te bardzo często są oprocentowane, więc w
    ogólnym rozrachunku koszt samego telefonu może być taki sam, jak w
    przypadku abonamentu.
    "

  • 4. Data: 2013-09-30 09:11:31
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgral(a):

    > http://komorkomania.pl/2013/09/29/gdzie-lepiej-kupic
    -smartfona-aby-zaoszcz
    > edzic-w-sklepie-czy-u-operatora

    Zalezy ktyo czego oczekuje, ja wybralem TT bo nie chce byc uwiazany umowa i
    co miesiac placic kasy której i tak nie wygaduje. Do tego kupilem nowy tel w
    dystrybucji XEO i jak mi sie znudzi to kupuje drugi a nie czekam 2 lata az
    mi sie umowa skonczy.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 5. Data: 2013-09-30 14:33:57
    Od: MarcinN <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-30 09:11, Chris pisze:
    > Do tego
    > kupilem nowy tel w dystrybucji XEO i jak mi sie znudzi to kupuje drugi a
    > nie czekam 2 lata az mi sie umowa skonczy.

    Co to takiego?

  • 6. Data: 2013-09-30 14:50:26
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    MarcinN nabazgral(a):

    > Co to takiego?

    XEO znaczy ze bez brandu operatora czyli zbednego softu ladowanego przez
    operatora. Dla tego w 99% aktualizacje sa szybciej bo sa uniwersalne dla
    danego regionu (u nas Europa) i nie musze czekac az go operator pozmienia
    pod swoje apki.

  • 7. Data: 2013-09-30 19:12:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-30 09:11, Chris pisze:
    bo nie chce byc uwiazany
    > umowa i co miesiac placic kasy której i tak nie wygaduje.

    Zależy jak kto kalkuluje i do czego tel. potrzebny. Dla takiego 40-latka
    jak ja :-) to ma działać i być pod ręką - ZAWSZE. Rachunek się ma sam
    płacić. Wiem ile minut mi wystarcza miesięcznie. Dzwonię jak mam
    potrzebę a nie dla paplaniny.
    Wyszło na to że za 19 zł mam 200 minut + darmo w sieci i święty spokój z
    doładowaniami. Rozsądnie wydane pieniądze.
    W świetle ostatnich podwyżek (znaczy gorszej oferty) nie mogą mi przez
    rok podnieść cen :-)

    PS. Kurde. Może trzeba było podpisać na dłużej. :-)

  • 8. Data: 2013-09-30 21:29:45
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.09.2013 19:12, z pisze:
> [...]
    > rok podnieść cen :-)

    > PS. Kurde. Może trzeba było podpisać na dłużej. :-)
    ja mam 12.5netto za 300 minut. słabo się targowałeś :) No i już przeszło
    na czas nieokreślony......

    ToMasz

  • 9. Data: 2013-10-01 00:33:52
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-30 21:29, ToMasz pisze:

    > ja mam 12.5netto za 300 minut. słabo się targowałeś :) No i już przeszło
    > na czas nieokreślony......

    W jakiej sieci? Zazdroszczę.
    Mnie w Paly-u dali (tzn załatwiałam przez sklep) abon, za 19 zl i
    wyszło, "w praniu", że to netto. Po pół roku muszę już płacić 19 zł plus
    dodatkowe usługi.

    Szczegóły bieżącego rozliczenia
    Opłaty dla numeru xxxxxxxx
    Lp. Nazwa (okres od do) Wartość Rabat Do zapłaty
    LongPlay II 49 (10/08/2013-09/09/2013) 1 49,00 -20,00 29,00
    Nielimitowane połączenia na numery stacjonarne (10/08/2013-09/09/2013)
    10,00 0,00 10,00
    Pakiet 30 minut do wszystkich e-Faktura (10/08/2013-09/09/2013) 3 3,00
    0,00 3,00
    Pakiet Internet 100 MB (10/08/2013-09/09/2013) 7,00 0,00 7,00
    Promocyjny Pakiet Złotówek MNP (10/08/2013-09/09/2013) 49,60 -49,60 0,00
    Lp. Wykaz opłat poza abonamentem Ilość Jednostka Wartość
    1 Połączenia głosowe 00:01:50 s 0,53
    2 Numery specjalne 00:01:45 s 1,24
    Razem opłaty dla numeru 50,77
    No i w sumie nie mam się z czego cieszyć oprócz tego, że minuty jeszcze
    mi na koncie zostają (przepadaja)

    --
    animka

  • 10. Data: 2013-10-01 05:19:24
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5249d127$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>,
    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > ja mam 12.5netto za 300 minut. słabo się targowałeś :) No i już przeszło
    > na czas nieokreślony......

    No, nie wiem jak wy to negocjujecie.
    Mi - na wiosne - nie udalo sie uzyskac nic wiecej, niz to co w ofercie
    oficjalnej. A rozmowy z konsultantami spowodowaly, ze w koncu zmienilem
    operatora.
    --
    TA