  • 1. Data: 2013-09-28 09:22:30
    Temat: S4 czy ???
    Od: Tomek <t...@o...eu>

    Zastanawiam się nad kupnem samsunga S4. Możecie polecić jeszcze jakiś w
    podobnej cenie ??

  • 2. Data: 2013-09-29 00:49:13
    Temat: Re: S4 czy ???
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-09-2013 09:22, Tomek pisze:
    > Zastanawiam się nad kupnem samsunga S4. Możecie polecić jeszcze jakiś w
    > podobnej cenie ??

    inny topowy z htc, sony, lg. generalnie wiekszych roznic w wydajnosci
    nie zobaczysz. chyba ze bedziesz tam cos wirtualizowal np. ;)

  • 3. Data: 2013-09-29 01:01:40
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-09-28 09:22, Tomek wrote:
    > Zastanawiam się nad kupnem samsunga S4. Możecie polecić jeszcze jakiś w
    > podobnej cenie ??

    Tez sie ostatnio nad tym zastanawialem. Niby jest wybor ale po
    zastanowieniu wybor juet juz taki sobie...
    -HTC One - maksymalnie nierozbieralny, nakladka, ktora nie kazdemu
    przypadnie do gustu, aparat z ultrapikselami, ktory wypada przecietnie
    a przy okazji ma malo MPx.
    -Sony Xperia Z - slaby wysiwtlacz, katy ma chyba gorsze od wiekowej i
    niskobudzetowej Defy a w kazdym razie podobne; wiele osob narzeka na
    odklejajacy sie tylny panel co w polaczeniu z obiecana wodoszczelnoscia
    tworzy dziwny mix.
    -S4 - z mojego punktu widzenia chyba najlepszy wybor; wiem, ze Touchwiz
    ze wszystkimi dodatkami jest naprawde dobrym pakietem; moznla liczyc na
    dlugi okres aktualizacji, dobry aparat, wymienna bateria, slot kart SD,
    bardzo dobry wyswietlacz, swietny stosunek wielkosci ekranu do wielkosci
    urzadzenia, cena juz spadla troche; minus? wyglada jak zwykle taki
    nijaki plastikowy.

    Osobiscie wzialem na wstrzymanie. Tak naprawde zadne z tych nowych
    urzadzen nie da mi niczego na tyle wyjatkowego, zeby odstawic SGS2.
    Poza tym wielkosc dwojki wraz z ekranem 4.3" oceniam jako chyba idealny
    kompromis. No i pojawienie sie ostatnio stabilnego CM daje nadzieje na
    druga mlodosc jesli Samsung odpusci sobie wydanie ostaniej aktualizacji,
    ktora teoretycznie miala sie jeszcze pojawic.

  • 4. Data: 2013-09-29 11:55:30
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-09-29 01:01, atm pisze:
> [...]
    > druga mlodosc jesli Samsung odpusci sobie wydanie ostaniej aktualizacji,
    > ktora teoretycznie miala sie jeszcze pojawic.

    A moze LG G2?
    Co mi sie w nim podoba? Jest tylko ciut wiekszy od SG4 a ekran ma az
    5,2'' a to dzieki temu ze prawie cala szerokosc powierzchnii przedniej
    to ekran http://tinyurl.com/mz3h4ea
    Na Gsmarena piszą, ze ma całkiem niezly aparat (a jak wiadomo LG słynie
    raczej z przecietnych) ale sample jakie zapodali pokazuja ze nie wyzbyli
    sie miłosci do mocnego postprocessingu.
    Telefon świeżutki i nie ma raczej go na polskim runku, mozna sprowadzic
    ze Słowacji, koszt mniejszy niz 2100.

    Plusy: super hardware (tylko Xperia Z ultra moze sie z nim mierzyc, S4
    bije mocno), mocna bateria, gigantyczny ekran, gorilla glass 3

    Minusy: nieco gejowski wygląd, nie wyglada na solidny - raczej upadku na
    beton nie przezyje, słaby (jak na klase fona) ekran.

    Tu masz całą recke:
    http://www.gsmarena.com/lg_g2-review-982.php

    --
    @foe_pl

  • 5. Data: 2013-09-29 13:03:30
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > A moze LG G2?

    [...]

    > Minusy: nieco gejowski wygląd, nie wyglada na solidny - raczej upadku na
    > beton nie przezyje, słaby (jak na klase fona) ekran.
    >
    > Tu masz całą recke:
    > http://www.gsmarena.com/lg_g2-review-982.php

    No microSD slot
    Non-replaceable battery

    Piotr

  • 6. Data: 2013-09-29 13:15:58
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 29.09.2013 13:03, Uncle Pete pisze:

    > [...]
    >
    > No microSD slot
    > Non-replaceable battery

    wcześniejsze LG krótko działały mimo super baterii, w niektorych był
    pogłos, inne jak się grzały (słońce+nawigacja) to sciemniały ekran. ja
    bym czekał dłuuuugo na opinnie innych, nie kupował "świażaka". No ale
    ktoś musi go kupic :)

    Sgs2 jest naprawdę dobrym wyborem, ale nie jest szpanerski. za to trochę
    nadrabia obudowami, w moim przypadku pancernymi.
    ToMasz

  • 7. Data: 2013-09-29 14:34:22
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > Na Gsmarena piszą, ze ma całkiem niezly aparat (a jak wiadomo LG słynie
    > raczej z przecietnych) ale sample jakie zapodali pokazuja ze nie wyzbyli

    Podczas IFA prezentaowali stabilizacje obrazu, w stosunku do konkurencji
    wygladala rewelacyjnie.
    Guziki ma na tylnym panelu, pewnie kwestia przyzwyczajenia.
    Fakt, ze warto wziac go pod uwage.

  • 8. Data: 2013-09-29 14:46:41
    Od: atm <...@v...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=a2ShuWLeY-A

  • 9. Data: 2013-09-29 15:23:35
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-09-29 13:03, Uncle Pete pisze:

    > [...]
    >
    > No microSD slot

    trend nowych czasów, cena miedzy wersją 16GB a 32GB bedzie zapewne cos
    kolo 50EUR a koszt produkcji to róznica liczona centami.
    Dla kazdego kto ma komputer i zainstalowanego AirDroida to zaden problem.

    > Non-replaceable battery

    ma to tez swoje zalety: bateria musi być objęta taka samą gwarancją jak
    telefon. Poza tym wymienic zawsze sie da, tylko drożej.

    --
    @foe_pl

  • 10. Data: 2013-09-29 15:35:29
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    the_foe <t...@w...pl> wrote:

    > A moze LG G2?
    > Co mi sie w nim podoba? Jest tylko ciut wiekszy od SG4 a ekran ma az 5,2''

    A ile z tych 5,2" zabieraja przyciski ekranowe?

    > a to dzieki temu ze prawie cala szerokosc powierzchnii przedniej to ekran

    Sadzac po fotce, szerokosc ramki w SGS4 jest bardzo podobna. Telefon jest
    wiekszy, to upchneli te dodatkowe pol centymetra przekatnej.