  • 21. Data: 2013-10-01 11:41:01
    Temat: Re: Odnosnie cen telefonow w abonamencie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    In article <5249d127$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>,
    >No, nie wiem jak wy to negocjujecie.
    >Mi - na wiosne - nie udalo sie uzyskac nic wiecej, niz to co w
    >ofercie oficjalnej. A rozmowy z konsultantami spowodowaly, ze w koncu
    >zmienilem operatora.

    A ja zlozylem wypowiedzenie ... i jak na razie nikt nie dzwonil.
    Ale moze ja zly klient jestem :-)

    J.

  • 22. Data: 2013-10-01 13:09:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-01 11:39, J.F pisze:
    > A kiedys przegadasz i sie zrobi 29 gr.

    W tej kwestii nie mam wątpliwości.
    Wybrałem najlepszą dla mnie ofertę na najbliższy rok.
    Myślę że to realny okres. Co innego 2 albo 3 lata. :-)

  • 23. Data: 2013-10-01 13:21:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" napisał w wiadomości
    >W tej kwestii nie mam wątpliwości.
    >Wybrałem najlepszą dla mnie ofertę na najbliższy rok.

    Ale sporadyczne przegadanie moze sie zdarzyc.

    >Myślę że to realny okres. Co innego 2 albo 3 lata. :-)

    A opy chca na 2-3 ostatnio :-)

    J.

  • 24. Data: 2013-10-01 13:50:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-01 13:21, J.F pisze:

    > Ale sporadyczne przegadanie moze sie zdarzyc.

    Zdarzyło mi się 2 razy w ostatnim roku. 35 zł nie to kosztowało.
    Dlatego teraz mam 200 minut a nie 120 + do sieci darmo. :-)

    PS. Nie pilnuje się specjalnie. Po prostu uzywam normalnie dostępnych
    srodków komunikacji.

    PS.2. Miałęm w mojej rodzinie zawardziałego uzytkownika Plusa nie
    nawidzącego _do niedawna_ Pleja. Bedę miał jeszcze większy luz. ;-)

  • 25. Data: 2013-10-01 13:53:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-01 13:21, J.F pisze:

    > A opy chca na 2-3 ostatnio :-)

    Wg _nowej_ taryfy min. 15 mies. co jest regresem jak wiadomo.
    Mam nadzieję że to nie jest długoterminowy "trynd"

  • 26. Data: 2013-10-04 03:25:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <524a98ad$0$2233$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > In article <5249d127$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>,
    >
    > A ja zlozylem wypowiedzenie ... i jak na razie nikt nie dzwonil.

    E, u mnie dzwonili dopiero jakos tydzien-dwa pozniej. Jak juz podjalem
    decyzje.
    --
    TA