    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.wroclaw
    Subject: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Date: Wed, 19 Jan 2011 09:47:21 -0600

    On 1/19/2011 3:54 AM, to wrote:
    > begin Fakir

    > Nie z każdego trawnika, tylko w miejscach, gdzie ludzie masowo parkują
    > tam, gdzie wg. prawa nie powinni. Skoro ewidentnie brakuje miejsc do
    > parkowania, a obok jest wielki trawnik, to najwyraźniej zagospodarowanie
    > przestrzeni w tym miejscu kuleje. Miasto to nie skansen czy rezerwat i ma
    > być przede wszystkim funkcjonalne.

    to najpierw go trzeba funkcjonalym zrobić. dla wszystkich i dla pieszych
    i dla kierowców. a nie kosztem pieszych.

    > Pozostałe odpowiedzi na mój post (te o stolcach itp.) pominę wymownym
    > milczeniem.

    bo zabrakło argumentu?
    one po prostu dokładnie oddają twoją idę.
    Można jeszcze do tego durzucić, że psy tez muszą się gdzieś wysrać, wiec
    gówno an trawniku to dla ciebie tak samo naturalna rzecz, jak samochód
    na chodniku.