  • 11. Data: 2016-01-09 21:52:40
    Temat: Re: Oddech Lorda Vadera
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu sobota, 9 stycznia 2016 21:11:04 UTC+1 użytkownik ACMM-033 napisał:

    > Yy...
    > http://www.tme.eu/pl/details/isd2560p/pamieci-pozost
    ale-uklady-scalone/winbond/ ?

    Tak, wiem, niestety tego w szufladzie nie mam.

  • 12. Data: 2016-01-09 22:14:12
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-01-09 21:33, platformowe głupki wrote:
    > ciekawe co pokaże nam to nowe pokolenie... ja tam jestem ciekawy.
    Jeszcze nie pokazało
    http://mapa.targeo.pl/meczet-siedlce/kategoria/2299/
    0975173

    WW

  • 13. Data: 2016-01-09 22:21:50
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-01-09 20:17, Jarek P. wrote:
    > Panowie, może ktoś rzuci pomysłem na generatora odgłosu sapania vadera, generator
    pilnie potrzebny dziecku na bal jako element przebrania. Nie chciałbym, aby generator
    stał się najdroższym elementem przebrania, dobrze by było też, żeby się dało go
    zrobić z tego, co przeciętny elektronik ma w szufladzie.

    > Albo inaczej: prosty generator szumu, najlepiej z możliwością przełączania "pasma"
    szumienia. Ktoś coś widział, ktoś coś wie?

    http://olx.pl/oferta/glowa-lorda-vedera-CID88-IDa52d
    w.html#934973c398

    mam też coś takiego jak w tym ogłoszeniu, pozostałoby tylko wzmacniacz
    dołaczyć

    Włodek

  • 14. Data: 2016-01-10 01:19:16
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-09 o 21:06, Jarek P. pisze:

    > O, to jest jakaś myśl, zafiksowałem się na alalogowym podejściu do tematu, ale może
    nie ma się co szczypać...

    A może jednak analog.
    Było trochę schematów różnych przesterów go gitar. Taki zaprząc do pracy
    i już.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2016-01-10 01:21:41
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-10 o 01:19, Adam pisze:

    > A może jednak analog.
    > Było trochę schematów różnych przesterów go gitar. Taki zaprząc do pracy
    > i już.

    Się znaczy dzieckowi zapodać jakiś elektret, a gdzieś w ubraniu umieścić
    przester, wzmacniaczyk i głośniczek.

    Przypuszczam, że dzieciak będzie z tego miał większą radochę, niż z
    odgrywania gotowych sampli.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2016-01-10 14:40:24
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    > http://www.tme.eu/pl/details/isd2560p/pamieci-pozost
    ale-uklady-scalone/winbond/ ?

    Tak, wiem, niestety tego w szufladzie nie mam.

    =====

    OK, acz bardziej skłaniałem się ku sposobowi realizacji - cokolwiek na co
    można zapisać dźwięk, to chyba nie jedyny scalak z taką umiejętnością - i
    ukrytymi guziczkami odpalać wgrany uprzednio dźwięk. Ostatecznie, jak już
    ktoś zasugerował, jakieś proste przetworzenie, trzeba by tylko wyeliminować
    skutki ewentualnego sprzężenia akustycznego.
    Coś na ten kształt:
    http://allegro.pl/gadajacy-pilot-steruj-kobieta-wiec
    zor-kawalerski-i5694914979.html
    Tylko oczywiście z innym zestawem dźwięków.
    Skoro im się jakoś udało to wgrać... To i nam może się uda?

    ---
    Avast.

  • 17. Data: 2016-01-10 21:19:55
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-01-10 o 14:40, ACMM-033 pisze:

> [...]
    >

    > Tylko oczywiście z innym zestawem dźwięków.
    > Skoro im się jakoś udało to wgrać... To i nam może się uda?

    Zerknąłem jednym okiem, więc nie wiem, czy już ktoś proponował, ale
    jeśli nie, to może się przyda:
    Co stoi na przeszkodzie użyć sprzętu jak najbardziej rozpowszechnionego,
    full gotowca? Czyli telefon z odtwarzaczem MP3?
    Najlepiej gdyby miał funkcję "głośnomówiącą", ale jeśli pytający takiego
    nie ma, to można dokupić jakąś niedrogą kolumienkę via Bluetooth, jest
    tego zatrzęsienie. A widziałem też i takie o kształcie (i "w nazwie")
    lorda Vadera! - i rozmiarach niewielkich, pewnie można by ją posadowić
    na czapce / masce, albo na ramieniu.

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 18. Data: 2016-01-10 21:27:27
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 09.01.2016 o 20:17, Jarek P. pisze:
> [...]
    >
    > Albo inaczej: prosty generator szumu, najlepiej z możliwością przełączania "pasma"
    szumienia. Ktoś coś widział, ktoś coś wie?

    Może nagrać i potem odtwarzać?

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl