  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Re: OT - ostatni gasi światło
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Wed, 27 Feb 2013 16:29:13 +0000

    Dnia Wed, 27 Feb 2013 16:07:01 +0100, J.F napisał(a):

    > CIekawe swoja droga - ja rozumiem ze zysku nie przynosi, ale takie
    > zmasowane wylaczanie po latach funkcjonowania ?
    > Kryzys, lokaut adminow ?

    Pewnie jakiś kolejny projekt-manager wpadł i stwierdził, że to dobre
    miejsce na kolejne oszczędności. Kolejne po zlikwidowaniu działu abuse.

    Projekt manager w tym stylu:
    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-as
    h3/538309_611083285585325_712217859_n.jpg
    Bo oczywiście tego, że ludzie się wkurzą i pójdą gdzie indziej, to już nie
    wziął pod uwage.
    Po co komu konto na home jak nie ma serwera news? Inne serwery www są
    tańsze, inne serwery pocztowe przynajmniej zapewniają dostarczenie
    wysłanych maili - serwer pocztowy home.pl jest prawie notorycznie listowany
    jako źródło spamu, co w przypadku spam-friendly hostingu nie jest takie
    dziwne.
    Pomyśleć, że kiedyś to była całkiem porządna firma, a tera taki
    "szwagrex-drutex export import", czyli jak szybo i łatwo wydymać klienta,
    za to na dużą kasę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.