  • 11. Data: 2009-02-27 21:09:29
    Temat: Re: [OT] juz nie potrzebujemy modelek ;)
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    Marx pisze:
    /.../
    > Kiedys w pismie "Sukces" (ktos pamieta?) byl prezentowany facet, ktory
    > malowal damskie tylki. Robil slajd, rzucal go na plotno, i
    > przemalowywal. Ot taka sztuka...

    Jedna z technik Warhola.

    ALex

  • 12. Data: 2009-02-28 12:38:21
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)"" napisał
    > /.../
    >
    > Jedna z technik Warhola.

    Dosyć perwersyjne gdyby wziąć pod uwagę motto Pollocka:
    "Obraz ma swoje własne życie. Ja próbuję umożliwić mu zaistnienie."

    ; )

    adam

  • 13. Data: 2009-02-28 22:04:51
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 14:29:06 +0100, de Fresz napisał(a):

    > Nic nowego - hiperrealizm jest znany tu i ówdzie gdzieś od lat 70.
    > Najczęściej przerysowywane ze zdjęć, często z dużym poprawkami.
    > Najlepsze efekty daje aerograf. Najpopularniejszym tematem są
    > samochody, przedmioty itepe, pierwszy raz widzę aż tak szczegółową
    > ilustrację, przedstawiającą człowieka.
    > Kolegom wysnuwającym tezy o wstecznym przerabianiu zdjęcia gratuluję
    > wąskich horyzontów :->

    Kiedyś w Teleexpresie był news na temat człowieka, który namalował swój
    portret, nieco go "poprawił" w komputerze po zeskanowaniu i potem oddał
    jako zdjęcie przy wyrabianiu paszportu. Nikt się nie kapnął, że to nie
    jest prawdziwe zdjęcie :)
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 14. Data: 2009-03-01 09:03:02
    Od: slownie <""ka3\"@2(slownie)oka.com">

    de Fresz pisze:

> [...]
    > przedstawiającą człowieka.
    >
    > Kolegom wysnuwającym tezy o wstecznym przerabianiu zdjęcia gratuluję

    wystarczy dokladnie czytac :)

    --
    http://dwaoka.wordpress.com

  • 15. Data: 2009-03-01 15:45:22
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    de Fresz wrote:
    > Kolegom wysnuwającym tezy o wstecznym przerabianiu zdjęcia gratuluję
    > wąskich horyzontów :->

    A ja Tobie naiwności :)