  • Data: 2009-07-06 18:00:46
    Temat: [OT] Re: photoshop z USA
    Od: JohnDoe <j...@t...pl.koniec> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Jewuła pisze:
    >> Jak zalegalizowac
    >
    > Musisz isc sie wyspowiadac.
    >
    >> (ile to z grubsza kosztuje)
    >
    > "Co laska".
    >

    >> Photoshopa kupionego w
    >> USA? W Polsce tragicznie drogi.
    >
    > ;)

    "no offence" ale... wiesz co Jakub, z żalem stwierdzam, że praktycznie w
    większości Twoich postów które ostatnio przeczytałem albo komuś
    dokuczasz albo kogoś obrażasz a już z pewnością Twoje odpowiedzi nie są
    specjalnie pomocne. To tym bardziej dziwne, bo jako człowiek związany od
    lat z fotografią, doświadczony i posiadający sporo czasu mógłbyś być
    choć czasem pomocny...
    Zwróciłem na to uwagę już dosyć dawno i naprawdę nie mogę odgadnąć
    motywów jakimi się kierujesz. Być może źle pojmuję idee usenetu, ale do
    tej pory sądziłem, że to miejsce służy do wymiany poglądów, doswiadczeń
    etc. ale wygląda, że świat się zmienia i teraz na topie jest "lanie po
    łbie" każdego, kogo jest okazja...
    I wydaje mi się, że "wink" niewiele pomoże.

    Pozdr.
    --
    PP