  • 31. Data: 2009-08-09 21:29:02
    Temat: Re: Balans bieli w lustrzankach
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "XX YY" <f...@g...com> napisal:

    > testowalem wiele dslr i musze Ci powiedziec ze do dnia dzisiejszego
    > nie znalazlem takiej lustrzanki , ktora ze wzgledu na wymienione przez
    > Ciebie kryteria dowrownuje udanej hybrydzie.

    Mam w obiektywach do swojej lustrzanki pokryty zakres od 10 do 500mm (przy
    APSC) i bywa ze korzystam zarówno z tych najkrótszych jak i najdluzszych -
    znasz jakas hybryde pozwalajaca pokryc taki zakres katów widzenia z w miare
    przyzwoita jakoscia?

    > pod wzgledem :

    > dlsr nie umywa sie do hybrydy

    Pod wzgledem dynamiki? Nie opowiadaj takich banialuk...

    > a to kryterium odpada , gdyz w hybrydzie dobor jest optymalny robiony
    > przez producenta.

    Moze optymalny dla producenta - dla myslacego uzytkownika optymalny jest
    taki, jaki sam sobie dobierze... Zalózmy np. ze chcesz zrobic portret z
    bardzo mala glebia ostrosci. Do lustrzanki zalozysz jasny standard 50f1.4 i
    w pelni go otworzysz. Jak uzyskasz porównywalny efekt w hybrydzie?

    >[...]
    > obiektywnie musze przyznac ze przewaga jakosciowa obrazow z dslr
    > zaczyna byc wyrazna jesli uzywasz raw . w jpeg - wsjo ryba.
    >[...]

    Ciekawe... Przy wysokich ISO (tak z 1600 i wiecej) tez? Bez agresywnego
    odszumiania zjadajacego szczególy? Pokaz mi taka udana hybryde...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 32. Data: 2009-08-09 21:56:02
    Temat: [OT] Re: Balans bieli w lustrzankach
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Pod wzgledem dynamiki? Nie opowiadaj takich banialuk...

    Fuji F100s i teraz ten nowszy, co wstawili matrycę EXR, ale nie wiadomo,
    czy Fuji wróci do produkcji porządnych "hybryd" czy lustrzanek.
    Ale to zupełny OT

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 33. Data: 2009-08-09 22:33:50
    Temat: Re: [OT] Re: Balans bieli w lustrzankach
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Fuji F100s i teraz ten nowszy, co wstawili matrycę EXR, ale nie wiadomo,
    > czy Fuji wróci do produkcji porządnych "hybryd" czy lustrzanek.
> [...]

    F200 EXR?

    Thomas