  • 1. Data: 2009-08-07 10:35:51
    Temat: Panasonic wchodzi w m4/3 - Lumix GF-1
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

  • 2. Data: 2009-08-07 11:39:47
    Temat: Re: Panasonic wchodzi w m4/3 - Lumix GF-1
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    ; )

    adam

  • 3. Data: 2009-08-07 15:15:43
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > To ktory raz to już będzie ?
    > Trzeci ? Czy straciłem rachubę ?

    No taaa.... :)

    Pomijajac wszystko inne wlasnie sobie porownalem feedy
    z news.neostarda.pl versus google i na tym pierwszym nie
    widze watku "Plotki, ploteczki - nowy Panas?" a z
    "GF-1 - brat bliźniak EP-1" mam tylk oostatniego posta... :/

    Cala reszta "dzisiaj" tez jest mocno poszatkowana...
    Pytanie: ja cos zgrzebalem, czy TePsa cos kreci?

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 4. Data: 2009-08-07 15:38:48
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Vituniu" napisał

> [...]
    >
    > Cala reszta "dzisiaj" tez jest mocno poszatkowana...
    > Pytanie: ja cos zgrzebalem, czy TePsa cos kreci?

    Nie mam pojęcia. Ja też czasami widzę jakieś dyskusje, które nie mają
    początku albo czyjeś riposty do postów-duchów ; )

    adam