    From: nb <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: (OT) Portfolio modelki
    Date: Wed, 27 Jan 2010 21:09:51 +0100

    at Tue 26 of Jan 2010 23:11, cichybartko wrote:

    > Fakt że zdarza się masa przesady, kierunek jest zły bo zatracona
    > została różnorodność w budowie jaką się charakteryzuje społeczeństwo.
    > Ale to co tu można przeczytać to totalny brak tolerancji, wylewa się
    > morze pogardy, określenia jak babochłop, obiekt dla homoseksualistów
    > etc. Co ma pomyśleć kobieta która genetycznie jest szczupła, ma
    > stosunkowo mały biust i nie ma mega bioder, rozumiem że to według
    > niektórych już nie jest kobieta. Nie mogę się zgodzić z jednym
    > szczupłość(chudość)=anoreksja, to jest o wiele bardziej skomplikowane.

    Moja żona po urodzeniu trójki dzieci (teraz już dorosłych) do tej pory
    wygląda mniej więcej tak samo jak ta modelka, może jest ciut drobniejszej
    budowy. Zawsze mieściła się w normach i lekarze nigdy nie mieli zastrzeżeń.
    Też nie ma to wiele wspólnego z jakimkolwiek niedojadaniem.

    Co do doznań estetycznych, to zależność od tuszy (poza skrajnymi
    wypadkami) jest mniejsza niż od sposobu poruszania się kobiety.
    Znaczy mniej ważne "co", a bardziej "jak". Z tego co wiem,
    to jestem raczej uważany za znawcę urody kobiet i nie podejrzewam
    siebie o skłonności homoseksualne.

    Troszkę mnie zbulwersowała zawziętość ataków na wygląd tej
    panienki i szufladkowanie osób nie widzących powodów takiego
    ataku. Za dużo epitetów, za dużo trywializowania.

    > Co do trendów w branży i ich wpływu na młode dziewczyny to zapytam tak
    > zaczepie, co z tym fantem robi społeczeństwo a przede wszystkim
    > rodzina?

    15-letniej siostrzenicy wybijam z głowy odchudzanie, ale najpierw
    porozmawiałem z siostrą, żeby nie zbagatelizowała problemu.

    --
    nb