  • 71. Data: 2012-01-23 14:53:40
    Temat: Re: O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Jan 2012 15:39:07 +0100, ALEX napisał(a):

    > A co to jest zdrapka?

    To jest takie cos, co trzeba zdrapac, zeby odczytac kod, ktorym np w Orange
    wlacza sie niektore uslugi. Ktore przy innych doladowaniach nie dzialaja.

    J.

  • 72. Data: 2012-01-23 14:59:51
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 22 01 2012 21:35, JoteR pisze:

    > Jak przepadną, to przepadną, przynajmniej nie wyciągają od klienta
    > kolejnych środków na dalsze sztuczne podtrzymywanie ich życia w złudnej
    > nadziei, że kiedyś się je zdoła wykorzystać.

    Zawsze można olać, nie dokupić kolejnego i przepadną.

    > Zdaje się, że chcieliście tu wspólnymi siłami udowodnić rzekomą wyższość
    > prepaida, a nie, że "w abo jest tak samo".

    Masz racją, zdaje Ci się.

    > Na razie coś słabo wam to
    > idzie ;->

    Omójborze.

    > Jeśli przechodzą (tak to chyba tylko w plusianej Elastycznej jeszcze
    > jest) to automagicznie i bezkosztowo,

    A forsa na abonament to pewnie z manną z nieba leci.

    > zaś owe pakiety trzeba bezustannie
    > dokarmiać, żeby nie zdechły. A świnka-skarbonka nadal puchnie ;->

    Mi w abo też puchła coraz bardziej, a w prepaidzie nie puchnie :-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 73. Data: 2012-01-23 16:07:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Liwiusz

    > Ja nie mogę. Wytłumacz mi tok myślenia takiej osoby.

    Ale co tu tłumaczyć? Nie chce jej się kupować zdrapek, a różnica w cenie
    jest dla niej bez znaczenia.

  • 74. Data: 2012-01-23 16:26:56
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-23 15:35, Liwiusz pisze:

    > Ale po co ta ironia? :)

    Ironia jest dla uświadomienia że ani karta ani abo nie jest lepsze.
    Jest za to inne bo każdy człowiek ma inne potrzeby.
    A te teksy o wielkim zdziwieniu do ironii skłaniają :-)

  • 75. Data: 2012-01-23 22:50:16
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Ja nie mogę. Wytłumacz mi tok myślenia takiej osoby.

    Minusy zdrapki:

    - Trzeba pamiętać, żeby kupić zdrapkę przed wyczerpaniem konta.
    - Trzeba pójść do kiosku.
    - Trzeba wpisać te malutkie cyferki.
    - W najmniej odpowiednim momencie wyczerpie się konto.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 76. Data: 2012-01-23 22:56:00
    Temat: Re: [OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokreślony?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F." napisał:

    > Ale w ktorym konkretnie, bo ja na taka oferte jeszcze nie trafilem, wiec
    > sie z Markiem zgadzam - moze i jest, ale chyba trudno trafic.

    Play Stan Darmowy bez telefonu za 19.90, cyrograf na rok. Przez pierwsze 3
    miesiące masz ów "stan darmowy" w kwocie abonamentu, potem dopłacasz do tego
    dychę miesięcznie, tak więc mieści się w podanych widełkach 20-30
    zł/miesiąc.
    Tyle, że trochę się rozpędziłem - "stan darmowy" to tylko w sieci, bez
    stacjonarek. Ale się czyta takiego trolla jak "końsultant", w każdym poście
    łżącego w żywe oczy, to i samemu traci się ochotę na dochowanie jakiejś
    specjalnej rzetelności.

    > Zreszta wiecej takich ofert ... i ludzie polikwiduja stacjonarne :-)

    To już się dzieje. Ja u siebie skasowałem, pomimo, że trochę mi było żal,
    jak przypomniałem sobie czas oczekiwania na podłączenie tej kosmicznej
    technologii w poprzednim ustroju - ja blisko 9 lat i to większość już w
    latach 90-tych, rodzice blisko 18 lat, od roku 1968. U nich na razie nie
    kasuję, przeniosłem tylko do Vectry (bo pakiet i takie tam).

    > A to tez poprosze o konkretna oferte, bo ja od paru lat cos na taka trafic
    > nie moge. Z natury malo gadam, i sie okazuje ze drogie te telefony.

    Sensowne drogie, to fakt. Ale tzw. tłuszcza bierze na przedłużenie np. w
    Play SD 29 Nokię 5530 i cieszy się, że za niecałą stówę ma dotykowego
    "smartfona" i 185 minut miesięcznie (co daje niecałe 19 gr./minutę).
    Przykład może nie najlepszy, ale na potrzeby wykazania parszywemu trollowi
    jego łgarstw w zupełności wystarczy.

    JoteR

  • 77. Data: 2012-01-23 23:21:45
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > - Trzeba pójść do kiosku.
    > - Trzeba wpisać te malutkie cyferki.
    > - W najmniej odpowiednim momencie wyczerpie się konto.

    Dlaczego nie doladowujesz ze strony operatora?
    W ten sposob myslac Warszawiak musi oplacic rachunek za abonament w
    urzedzie pocztowym Sopocie.

  • 78. Data: 2012-01-24 10:54:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    "J.F." napisał:

> [...]
    >pierwsze 3 miesiące masz ów "stan darmowy" w kwocie abonamentu, potem
    >dopłacasz do tego dychę miesięcznie, tak więc mieści się w podanych

    http://www.play.pl/pl/oferta/play-abonament/abonamen
    ty-stan-darmowy/index.html
    no coz, ja tam widze 29 zl

> [...]
    >każdym poście łżącego w żywe oczy, to i samemu traci się ochotę na
    >dochowanie jakiejś specjalnej rzetelności.

    czyli pogadac sobie mozna, ale tylko w sieci play, za 39zl/mc.

> [...]
    >gr./minutę). Przykład może nie najlepszy, ale na potrzeby wykazania
    >parszywemu trollowi jego łgarstw w zupełności wystarczy.

    No coz, ja tam widze ze daja 120 minut, plus dodatkowe 50 tylko przez
    6 miesiecy.
    Powiedzmy ze mi te 120 minut wystarczy, ale ja place 15 zl/m, wiec tu
    doplace 336zl.
    plus 99 za te nokie = 435zl. Na allegro sa nowe po 449, sa i tansze,
    ale cos podejrzane.
    Wiec to powiedzmy dobra oferta, ale nie jakas rewelacyjna.

    I to jest chyba jakis wyjatek, bo np C2-02 to 299zl+336=635, a na
    ceneo 319 do 469.
    C2-01 149+336=485, a na ceneo 279-383, itd.

    W dodatku nie potrafie sie doczytac jak to z tymi pakietami
    internetowymi - za darmo, za 7zl/mc, czy jednorazowo 48 zl.

    Dodaj drogie rozmowy przychodzace (naciaganie rodziny i znajomych),
    niejasny regulamin, 13 stron liczacy - niech sp* z taka oferta :-)

    Summa summarum - smiem twierdzic ze telefony na wolnym rynku sa tanie,
    rozmowy tez sa tanie, i operatorzy przestali juz doplacac do
    telefonow.

    J.

  • 79. Data: 2012-01-24 11:01:22
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego nie doladowujesz ze strony operatora?
    > W ten sposob myslac Warszawiak musi oplacic rachunek za abonament w
    > urzedzie pocztowym Sopocie.

    Ja przeczytam jak to się robi i sobie doładuję, ale osoba nie radząca sobie
    z komputerem już nie.
    Opisałem minusy zdrapki z perspektywy osoby, która nie ogarnia tych
    wszystkich nowości i dla swojej wygody jest w stanie płacić kilkanaście
    złotych abonamentu miesięcznie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 80. Data: 2012-01-24 11:13:17
    Od: tl <t...@p...gazeta.pl>

    On 2012-01-24 11:54, J.F wrote:
    > Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    > "J.F." napisał:

    > Dodaj drogie rozmowy przychodzace (naciaganie rodziny i znajomych),
    > niejasny regulamin, 13 stron liczacy - niech sp* z taka oferta :-)

    Albo bardzo tanie jeśli też przejdą do playa. Jest wolność, jest wybór.
    Regulamin niejasny ? Przepisz słowo w słowo odpowiednie punkty, to Ci
    dobrzy ludzie wytłumaczą :-DDD

    > Summa summarum - smiem twierdzic ze telefony na wolnym rynku sa tanie,
    > rozmowy tez sa tanie, i operatorzy przestali juz doplacac do telefonow.

    Kiedy dopłacali ?