  • 1. Data: 2012-01-20 19:24:56
    Temat: Jak Plus robi sobie jaja z klientów - ostrzeżenie
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>

    o godzinie 17:08 otrzymuje SMSa z numer 2066

    "Ważne. Przygotowaliśmy dla Ciebie ofertę ...."
    Chodziło o przedłużenie umowy

    Końcówka - wyślij TAK to udostępnimy Ci ofertę
    Wysyłam TAK

    o godzinie 18:51 otrzymuje SMSa

    oferta dla Ciebie została udostępniona pod adresem

    www.plus.pl/przedluz

    wchodzę loguję się i usiłuje czytać ze zrozumieniem

    "Obecnie nie mamy przygotowanej oferty w naszym serwisie www dla numeru
    Chcąc sprawdzić ofertę dla innego swojego numeru przejdź do edycji danych na
    koncie wpisując inny numer telefonu (przycisk poniżej). Możesz też
    skontaktować się z najbliższym punktem sprzedaży lub wypełnić formularz, a
    nasz konsultant skontaktuje się z Tobą "

    Czytam i oczom nie wierzę.
    Pan Solarz chyba za mało wywalił dyrektorów.

    Wszyscy mówią, że Plus schodzi na psy. I chyba mają rację.
    Pora na głosowanie nogami.

    PS - ciekawe czy skasowali mnie z SMSa z odpowiedzią TAK

  • 2. Data: 2012-01-21 07:56:42
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 20 Sty, 20:24, "Dariusz Młyński" <m...@p...pl> wrote:
    > Czytam i oczom nie wierzę.
    > Pan Solarz chyba za mało wywalił dyrektorów.
    > Wszyscy mówią, że Plus schodzi na psy. I chyba mają rację.
    > Pora na głosowanie nogami.
    Ja chyba bezwiednie nogami tydzień temu zagłosowałem. Po raz pierwszy
    po wielu latach abonamentu w Plusie, przy przedłużaniu umowy uderzyłem
    głową w mur. Nie, to nie - przeniesienie numeru do innego Operatora
    trwa 1-2 dni i nic nie kosztuje.

  • 3. Data: 2012-01-21 09:48:50
    Od: K <...@...c>

    W dniu 21-01-2012 08:56, Janeo pisze:
> [...]
    > po wielu latach abonamentu w Plusie, przy przedłużaniu umowy uderzyłem
    > głową w mur. Nie, to nie - przeniesienie numeru do innego Operatora

    ja jak patrze na oferte plusa, to sie w ogole zastanawiam czy tak ktos z
    ulicy przychodzi podpisac umowe.

  • 4. Data: 2012-01-21 11:45:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Jan 2012 10:48:50 +0100, K napisał(a):

    > ja jak patrze na oferte plusa, to sie w ogole zastanawiam czy tak ktos z
    > ulicy przychodzi podpisac umowe.

    Skads sie tych 10+ mln klientow wzielo. Ale czasy sie troche zmienily - z
    niajnizszego abonamentu truudno wykrzesac wypasiony telefon.

    J.

  • 5. Data: 2012-01-21 12:01:13
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 21 Jan 2012 12:45:17 +0100, J.F. napisał(a):

    > Skads sie tych 10+ mln klientow wzielo. Ale czasy sie troche zmienily - z
    > niajnizszego abonamentu truudno wykrzesac wypasiony telefon.

    A co, krzesiwo im zabrali?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 6. Data: 2012-01-22 13:12:39
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > ja jak patrze na oferte plusa, to sie w ogole zastanawiam czy tak ktos
    > z ulicy przychodzi podpisac umowe.

    A patrząc na ich prepaid zastanawiam się który mamy rok :)

  • 7. Data: 2012-01-22 23:05:54
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    >po wielu latach abonamentu w Plusie, przy przedłużaniu umowy uderzyłem
    >głową w mur. Nie, to nie - przeniesienie numeru do innego Operatora

    Numer w + gsm miałem od listopada 1996 roku. Czyli z czasów gdy się było w
    pierwszej 10.000 klientów. Żyłem z plusem za pan brat przez wiele wiele lat.
    Od czerwca jestem w play. Czemu? Po pierwsze, za 2/3 tego co w plusie mam 3x
    więcej rozmów i giga internetu. Ale nie to zwyciężyło. Zwyciężyła niemoc
    operatora w utrzymaniu klienta. Dzwoni paniusia i mówi że przygotowali
    ofertę. Dostaję te ofertę po 18 miechach od poprzedniego przedłużenia.
    Oferta na 30 miesięcy i denne warunki. Słuchawki (przy abonamentach na 2
    numery za 250 zł brutto) zaproponowali w cenach podobnych do allegro.
    Żenada. Olałem. Mówie - poczekam na 3 mies. przed koncem umowy. Pies z
    kulawą nogą nie zadzwonił. Sam się pofatygowałem. Skontaktowała się ze mną
    paniusia z departamentu utrzymania klienta i obiecała przedstawić fajną
    umowe przedłużeniową. Po miesiącu czekania i kilkukrotnych mailach /
    telefonach o przyśpieszenie stworzenia oferty poszedłem do play. Od ręki
    podpisałem umowę, przeniosłem numer i wypowiedziałem umowę. Dopiero wtedy
    raczyła panienka zadzwonić z ofertą. Niestety po mojej propozycji opłacenia
    przez polkomtel kary umownej w play'u dali sobie spokój. Do plusa raczej nie
    wrócę.

  • 8. Data: 2012-01-22 23:10:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-23 00:05, Kriss pisze:
    > Do plusa raczej nie wrócę.

    Dlaczego? Przecież to tylko kwestia pieniędzy.

    Obyś nie uciekał z Playa z uwagi na kiepską obsługę. Tam sytuacje typu
    "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi" są na porządku dziennym.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2012-01-23 16:29:00
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Dlaczego? Przecież to tylko kwestia pieniędzy.
    >
    > Obyś nie uciekał z Playa z uwagi na kiepską obsługę. Tam sytuacje typu
    > "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi" są na porządku dziennym.

    Ja tam nie mam sentymentów. Jak w Plusie pojawi się oferta, która
    bardziej będzie mi pasować, niż ta, którą teraz mam w Playu, to
    przeniosę wszystkie numery tam. A jak Play odpowie jeszcze lepszą
    kontrofertą, to wrócę. To jedna z zalet pre-paida.

    --
    Grzexs