  • 1. Data: 2012-01-20 12:55:31
    Temat: android
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Jak zabezpieczacie swoje dane w telefonie, macie jakiś program, ktory do
    odblokowania klawiatury wymaga kombinacji klawiszy?

    znalazlem cos takiego
    https://market.android.com/details?id=se.curity.andr
    oid.screenlockbypass
    ale cos tylko logo sie pokazuje

    przeciez w smartfonach często posiada się bardzo istotne dane prywatne,
    co proponujecie za rozwiązanie?

  • 2. Data: 2012-01-20 13:15:44
    Temat: Re: android
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 20-Jan-12 13:55:31, Amir napisawszy:

    > Jak zabezpieczacie swoje dane w telefonie, macie jakiś program, ktory do
    > odblokowania klawiatury wymaga kombinacji klawiszy?
    Chyba każdy telefon (nie tylko smartfon) taką funkcję posiada -
    wbudowaną. Np. Samsung Galaxy S2 ma możliwość zabezpieczenia przez:
    wpisanie PIN-u (cyfrowego), wpisanie hasła (litery i cyfry) oraz przez
    "narysowanie" jakiejś figury geometrycznej (na matrycy 4 x 4 punkty).

    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 3. Data: 2012-01-20 13:26:35
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Amir nabazgrał(a):

> [...]
    oid.screenlockbypass
    > ale cos tylko logo sie pokazuje
    > przeciez w smartfonach często posiada się bardzo istotne dane prywatne,

    Ustawienia > Zabezpieczenia > i tu masz pełny wybór zabezpieczeń telefonu.

  • 4. Data: 2012-01-20 14:28:55
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Ustawienia > Zabezpieczenia > i tu masz pełny wybór zabezpieczeń telefonu.

    Dzięki, przyzwyczailem się, że do prawie wszystkiego jest potrzebny program
    w androidzie :)
    a tu takie miłe zaskoczenie.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-01-20 14:49:08
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-01-20 15:28, Amir wrote:

    > Dzięki, przyzwyczailem się, że do prawie wszystkiego jest potrzebny program
    > w androidzie :)
    > a tu takie miłe zaskoczenie.
    >
    > pozdrawiam

    W tym wypadku potrzebna jest aplikacja na N8, zeby zabezpieczyc dostep
    rysowaniem wzorka i jak wiekszosc testowanych przeze mnie aplikacji na
    Symbiana - chodzi tak sobie, podobnie zreszta jak slide to answer.