eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmO tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa › Re: [OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokreślony?
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokreślony?
    Date: Tue, 24 Jan 2012 11:54:42 +0100

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    "J.F." napisał:

    >Play Stan Darmowy bez telefonu za 19.90, cyrograf na rok. Przez
    >pierwsze 3 miesiące masz ów "stan darmowy" w kwocie abonamentu, potem
    >dopłacasz do tego dychę miesięcznie, tak więc mieści się w podanych
    >widełkach 20-30 zł/miesiąc.

    http://www.play.pl/pl/oferta/play-abonament/abonamen
    ty-stan-darmowy/index.html
    no coz, ja tam widze 29 zl

    >Tyle, że trochę się rozpędziłem - "stan darmowy" to tylko w sieci,
    >bez stacjonarek. Ale się czyta takiego trolla jak "końsultant", w
    >każdym poście łżącego w żywe oczy, to i samemu traci się ochotę na
    >dochowanie jakiejś specjalnej rzetelności.

    czyli pogadac sobie mozna, ale tylko w sieci play, za 39zl/mc.

    >Sensowne drogie, to fakt. Ale tzw. tłuszcza bierze na przedłużenie
    >np. w Play SD 29 Nokię 5530 i cieszy się, że za niecałą stówę ma
    >dotykowego "smartfona" i 185 minut miesięcznie (co daje niecałe 19
    >gr./minutę). Przykład może nie najlepszy, ale na potrzeby wykazania
    >parszywemu trollowi jego łgarstw w zupełności wystarczy.

    No coz, ja tam widze ze daja 120 minut, plus dodatkowe 50 tylko przez
    6 miesiecy.
    Powiedzmy ze mi te 120 minut wystarczy, ale ja place 15 zl/m, wiec tu
    doplace 336zl.
    plus 99 za te nokie = 435zl. Na allegro sa nowe po 449, sa i tansze,
    ale cos podejrzane.
    Wiec to powiedzmy dobra oferta, ale nie jakas rewelacyjna.

    I to jest chyba jakis wyjatek, bo np C2-02 to 299zl+336=635, a na
    ceneo 319 do 469.
    C2-01 149+336=485, a na ceneo 279-383, itd.

    W dodatku nie potrafie sie doczytac jak to z tymi pakietami
    internetowymi - za darmo, za 7zl/mc, czy jednorazowo 48 zl.

    Dodaj drogie rozmowy przychodzace (naciaganie rodziny i znajomych),
    niejasny regulamin, 13 stron liczacy - niech sp* z taka oferta :-)

    Summa summarum - smiem twierdzic ze telefony na wolnym rynku sa tanie,
    rozmowy tez sa tanie, i operatorzy przestali juz doplacac do
    telefonow.

    J.