  • 1. Data: 2012-01-20 13:45:58
    Temat: Task killer/manager na Symbiana?
    Od: atm <...@v...pl>

    Witam,
    Znow przesiadlem sie na N8. Ustawilem tryb oszczedny WLAN, ktory w
    normalnych warunkach wlacza i wylacza wifi zaleznie od potrzeby.
    Ostatnio jednak wifi jest wciaz wlaczone jak to ma miejsce w przypadku
    wylaczonego trybu oszczednosci. NIe mam uruchomionych aplikacji, ktory
    bylyby wyswietlone po przytrzymaniu dolnego guzika.
    Czy znacie jakis patent na dojscie, ktora aplikacja jest odpowiedzialna
    za utrzymywanie wlaczonego wifi?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-01-20 13:50:45
    Temat: Re: Task killer/manager na Symbiana?
    Od: atm <...@v...pl>

    PS
    Po recznym rozlaczeniu dostepu do wifi nie laczy ponownie automatycznie.
    Jednak gdy odpale Opere, jako punkt dostepowy wybiore wifi a nastepnie
    zamkne Opere, ikonka wifi znow pozostaje na dobre.

  • 3. Data: 2012-01-20 14:19:40
    Od: atm <...@v...pl>

    Ok, znalazlem aplikacje Best Taskman:
    http://store.ovi.com/content/5808?clickSource=search
    &pos=1
    ktora ladnie wyswietla wszystkie uruchomione aplikacje i procesy.
    Niestety, nawet zamkniecie wszystkich, ktore da sie ubic nie wylacza
    wifi. Byc moze nabalaganil programik Nokia Situations, zmieniajacy w
    okreslonych warunkach profile.

  • 4. Data: 2012-01-20 18:48:12
    Od: atm <...@v...pl>

    Ok, problem rozwiazalem w najbardziej prymitywny, ale jak sie okazalo,
    skuteczny sposob: przeladowalem system pod Nokia Suite.

  • 5. Data: 2012-01-21 23:36:48
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-20 15:19, atm pisze:
> [...]
    > Niestety, nawet zamkniecie wszystkich, ktore da sie ubic nie wylacza
    > wifi. Byc moze nabalaganil programik Nokia Situations, zmieniajacy w

    Nie masz opcji włącz/wyłącz WiFi?

    --
    animka