  • 1. Data: 2012-01-21 13:10:29
    Temat: O tym jak chcialem przedluzyc umowe z Plusem - historia prawdziwa
    Od: "andrzej21" <...@...pl>

    Na poczatku lutego konczy mi sie umowa z Plusem. Z uwagi na to ze jest to
    moj drugi numer, z ktorego korzysta starsza osoba z mojej rodziny, niewiele
    dzwoniąca, z ktorą musi byc po prostu kontakt to chcialem przedluzyc umowe
    na dotychczasowych zasadach. Sa one nastepujace: 19,90 PLN miesiecznie i w
    tym 60 minut do wszystkich sieci, zadnych pakietow internetowych i innych
    zbednych rzeczy, umowa na rok ktora wlasnie mija. Po prostu maksymalna
    oszczednosc - tak jest teraz i na takich warunkach chcialem przedluzyc
    (oczywiscie o zadnych telefonach od opeartora nie ma mowy, nie interesuje
    mnie to, bo osoba korzystajaca z numeru jest przywiazana do starego Samsunga
    S3500 i nie chce nic innego). I nic z tego. Owszem przygotowano specjalna
    oferte, ale jak kobieta powiedziala o 49 zl miesiecznie to podziekowalem i
    powiedzialem o co mi chodzi. Z wielka łaską dostalem inna oferte - 19,90 PLN
    miesiecznie i oszalamiajaca ilosc 20 minut do wszystkich sieci.
    Podziekowalem, poszedlem pietro wyzej do salony Play-a i przenioslem numer.
    Oplaty 19 PLN miesiecznie i 120 minut do wszystkich sieci. A Plus wlasnie
    stracil stalego klienta z 8 letnim stazem u nich. Papa Plusie, bez zalu z
    mojej strony.

  • 2. Data: 2012-01-21 14:48:55
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 21.01.2012 14:10, andrzej21 pisze:
> [...]
    > tym 60 minut do wszystkich sieci, zadnych pakietow internetowych i innych
    > zbednych rzeczy, umowa na rok ktora wlasnie mija. Po prostu maksymalna
    No to trzeba było kupić prepaida.

    > Podziekowalem, poszedlem pietro wyzej do salony Play-a i przenioslem numer.
    > Oplaty 19 PLN miesiecznie i 120 minut do wszystkich sieci.
    Tyle że skoro Ty i reszta rodziny ma mieć ze starszą osobą kontakt, to
    teraz ich to może więcej kosztować....

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-01-21 14:57:00
    Od: "andrzej21" <...@...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Tyle że skoro Ty i reszta rodziny ma mieć ze starszą osobą kontakt, to
    > teraz ich to może więcej kosztować....

    Wiem, ale to juz ich problem. Ja swoj pierwszy numer mam zreszta tez w
    Play-u. Chodzilo tez o to zeby placic jak najmniejsze rachunki.przy jak
    najlepszej ofercie, a 120 minut za 19 zeta to raczej nikt nie przebije.

  • 4. Data: 2012-01-21 15:52:48
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-01-21 15:48, ToMasz pisze:
> [...]

    Najlepszą opcją byłoby przeniesienie tego numeru do prepaida. Nie trzeba
    byłoby płacić tych 19,90 co miesiąc.

    Jingiel

  • 5. Data: 2012-01-21 17:21:18
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-21 14:10, andrzej21 pisze:
> [...]
    > dzwoni?ca, z ktor? musi byc po prostu kontakt to chcialem przedluzyc umowe

    A nie wystarczyło nie robić zupełnie nic ? Warunki zostałyby takie same
    umowa przeszłaby tylko "na czas nieokreślony"

  • 6. Data: 2012-01-21 17:37:44
    Od: "andrzej21" <...@...pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A nie wystarczyło nie robić zupełnie nic ? Warunki zostałyby takie same
    > umowa przeszłaby tylko "na czas nieokreślony"

    No wlasnie nie bardzo, bo umowa z plusem byla zawarta na okres promocyjny 1
    roku i w ramach promocji abonament byl obnizony z 29,90 na 19,90 i do tego
    promocyjnie do 30 minut dodane drugie 30. Czyli łącznie za 19,90 bylo tam 60
    minut. Przy umowie na czas nieokreslony trzeba by placic 29,90 w zamian za
    30 minut. W Playu za 19 zl jest 120 minut. A osoba ktora korzysta z tego
    telefonu wygaduje miesiecznie (polaczenia wychodzace) ok 40 do 60 minut, z
    tymze za jakies 3 miesiace chce zerwac wspolprace z TPsa i pozbyc sie
    stacjonarnego, wiec perspektywa ilosci rozmow wychodzacych jest troszke
    rosnaca.

  • 7. Data: 2012-01-21 17:48:29
    Temat: [OT] Jak jest z tym przedłużeniem na czas nieokreślony?
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-21 18:37, andrzej21 pisze:
    > No wlasnie nie bardzo, bo umowa z plusem byla zawarta na okres promocyjny 1
    > roku i w ramach promocji abonament byl obnizony z 29,90 na 19,90 i do tego
    > promocyjnie do 30 minut dodane drugie 30.

    W moim konkretnym przypadku (orange) usługi promocyjne skończyły się już
    dawno, abonament nie był obniżany, umowa na 30 mies. z tel.
    Z tego co się rozeznałem to usługi które miałem mają teraz nowe wyższe
    ceny ale dalej się tak nazywają.
    Próbować przeciągnąć to na czas nieokreślony i mieć nadzieję że dalej
    będzie działało? Może się nie zabezpieczyli na taką okoliczność? :-)

  • 8. Data: 2012-01-21 19:37:28
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-01-21 15:57, andrzej21 pisze:
    > Wiem, ale to juz ich problem.

    To "21" to twój wiek?

  • 9. Data: 2012-01-21 20:12:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-21 20:37, Tomaszek pisze:

    > To "21" to twój wiek?

    Hehe, no to wnuczek zrobił babci i rodzinie prezent na dzień babci ;)

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2012-01-21 20:35:48
    Od: "andrzej21" <...@...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To "21" to twój wiek?

    To calkowicie fikcyjna liczba, ktora ma spowodowac zeby wszyscy wlasnie tak
    mysleli. Faktycznie mam 38 wiosen