  • 31. Data: 2014-09-16 19:00:05
    Temat: Re: O mały włos...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tengu" <t...@u...to.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    > A Ty masz? Co robisz przed przejściem?

    Jadę do przodu, kątem oka sprawdzając czy jakiś samobójca nie próbuje
    popełnić swojego niecnego uczynku akurat przed moją maską.
    Ale jak ktoś nadambitny z przodu wykona awaryjune hamowanie, żeby
    przypadkiem nikt nie postał 10 sekund zanim wejdzie na pasy, to można być
    zdziwionym.
    I w takim przypadku lepiej żeby skończyło się skutecznym wyhamowaniem,
    choćby i na drugim pasie, niż wepchnięciem nadambitnego w pieszych, nie
    uważasz?

  • 32. Data: 2014-09-16 19:05:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tengu" <t...@u...to.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    a.pl...

    a.pl...

    .pl...

    > Nie wiem jak Ty, ale ja, gdy się zbliżam do przejścia, to jestem bardziej
    > skupiony niż gdy jadę przez przysłowiowe "pole". Kierowca gdy dojeżdżał do
    > pierwszego przejścia miał czas, żeby się skoncentrować

    Ale skąd wiesz że miał, skoro nie masz ŻADNEGO pojęcia co się działo ZA
    kamerą?
    Powinien mieć - ale to mocno nie to samo co "miał".
    Świat rzeczywisty to nie Twoje gra komputerowa i nie każdy jest mistrzem w
    przewidywaniu i koncentracji.

    > Ale dodawać umiesz? Tak? To dodaj długości samochodów stojących przed
    > przejściem oraz odległość między nimi.

    4,5+4,5+1=10
    Może być? :-)

    Teraz policz jak długo słychać pisk hamowania, będziesz wiedział jak gościu
    musiał "zasuwać" że jednak zdążył zahamować na tak małej odległości.

    A na przyszłość przeprowadź taką analizę do jakiej Cię teraz skłoniłem
    kilkoma postami, ZANIM zaczniesz wydawać swoje jednoznaczne sądy typu:
    "jechał jak wariat".

    Myślę, że nie ma co dalej tego ciągnąć, EOD.

  • 33. Data: 2014-09-16 19:31:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-16 19:00, Cavallino wrote:

    > Ale jak ktoś nadambitny z przodu wykona awaryjune hamowanie, żeby
    > przypadkiem nikt nie postał 10 sekund zanim wejdzie na pasy, to można
    > być zdziwionym.

    Jeśli pijesz do filmiku, to poprzednicy raczej awaryjnie nie hamowali;)

    Shrek.

  • 34. Data: 2014-09-16 19:46:41
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2014-09-16 19:00, Cavallino wrote:

> [...]
    > I w takim przypadku lepiej żeby skończyło się skutecznym wyhamowaniem,
    > choćby i na drugim pasie, niż wepchnięciem nadambitnego w pieszych, nie

    A na filmiku widziałeś takiego "nadambitnego"?

    --
    Tengu

  • 35. Data: 2014-09-16 19:46:45
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2014-09-16 19:05, Cavallino wrote:

> [...]
    > Powinien mieć - ale to mocno nie to samo co "miał".
    > Świat rzeczywisty to nie Twoje gra komputerowa i nie każdy jest mistrzem

    Przecież nie piszę o jakiś ultraszybkich czasach reakcji - przejście
    było widać z daleka. Tego nie można wytłumaczyć "muchą w oku" - koleś
    albo się "wyłączył" albo je świadomie olał - w obu przypadkach mentalnie
    odbiega od normalnego/przeciętnego kierowcy.

    > 4,5+4,5+1=10
    > Może być? :-)

    Nie; między pierwszym a drugim samochodem było ponad 3 metry ;)

    > Teraz policz jak długo słychać pisk hamowania, będziesz wiedział jak
    > gościu musiał "zasuwać" że jednak zdążył zahamować na tak małej odległości.

    Słychać kiedy zablokował koła ale a nie kiedy zaczął hamować.

    > A na przyszłość przeprowadź taką analizę do jakiej Cię teraz skłoniłem
    > kilkoma postami, ZANIM zaczniesz wydawać swoje jednoznaczne sądy typu:
    > "jechał jak wariat".

    Ty mnie zmusiłeś? LOL! Jakbym nie miał ochoty na mały flejmik, to bym
    nie zaczynał tak dyskusji. Tyle lat na grupach dyskusyjnych a taki
    jesteś naiwny.

    > Myślę, że nie ma co dalej tego ciągnąć, EOD.

    Eee... Tak szybko?

    --
    Tengu

  • 36. Data: 2014-09-17 15:31:25
    Od: "Zenowik6" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" <g...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > http://youtu.be/EPTyH5k1v3Q?t=12s
    >
    > Na wykop.pl toczy się dyskusja
    > --
    > Grzegorz Tomczyk

    Szkoda, że marna jakość nagrania, aby to wysłać do policji.
    Nie ma czasu, daty ani nr rejestracyjnego.

  • 37. Data: 2014-09-17 17:00:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Zenowik6" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" <g...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda, że marna jakość nagrania, aby to wysłać do policji.

    Następny kapelusz z duszą ormowca.
    Wyjazd na grupę o polucjantach.
    PLONK WARNING

  • 38. Data: 2014-09-18 01:20:13
    Od: "Zenowik6" <g...@w...pl>

    > Następny z duszą ormowca.

    Ty, z rozumem półgłówka, na złość mamie odmrozisz sobie uszy ?

  • 39. Data: 2014-09-18 17:31:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Zenowik6" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ty, z rozumem półgłówka,

    PLONK

  • 40. Data: 2014-09-18 21:35:28
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Zenowik6" <g...@w...pl>

    > Szkoda, że marna jakość nagrania, aby to wysłać do policji.
    > Nie ma czasu, daty ani nr rejestracyjnego.

    I pałki...

    ... znaczy że Ci jej nie utrącił ktoś